1401-10-04 21:34
494
0
82711
 معاون مجمع جهانی بیداری اسلامی در گرگان:

انقلاب اسلامی با اقتدار معنوی به پیشرفت‌های بزرگ رسید/ آمريکا به افول نزدیک شد

معاون مجمع جهانی بیداری اسلامی با بیان اینکه عزت اسلامی و قرآنی نصیب ملت ایران شده است، گفت: انقلاب اسلامی با اقتدار معنوی به پیشرفت‌های بزرگ رسید.

به گزارش گلستان ما، حسین اکبری امشب در یازدهمین یادواره ۱۲۵ شهید کارمند استان گلستان اظهار کرد: زنده‌ نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان رسالت بزرگی استوکهونباید مورد غفلت قرار بگیرد. 

وی بر ضرورت دشمن‌شناسی تاکید کرد و افزود: پیشرفت زمانی تحقق می‌یابد که در امام شناسی و دشمن شناسی تردید ایجاد نشود 

معاون مجمع جهانی بیداری اسلامی توضیح داد: تکلیف دینی که ریشه در آیات قرآن دارد این است که در مقابل ظلم باید مقاومت و ایستادگی کرد این فرمول قرآنی، انقلاب اسلامی را در دنیا متمایز کرده است.

اکبری افزود: همه دنیا جمع شده تا صدای دین را خاموش کند و انقلاب اسلامی که تفکری مبتنی بر آموزه‌های دینی و قرآنی دارد خطر بزرگ برای دشمنان و استکبار جهانی است

وی بیان کرد: دشمن امروز نگران است و می‌داند که همه چیز را از دست داده و در آینده نزدیک به افول آمریکا خواهیم رسید.

معاون مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: دنیای کفر در وضعیتی است که همه جلود شیطان را در سیطره مطلق خودش قرار داده‌ است بخش مهمی از این سلطه مبارزه با دین است.

اکبری ادامه داد: همه جلود شیطان علیه دین متحد می‌شوند برای اینکه ایران صدای قرآن و انقلاب اسلامی را بلند کرده است دشمن می‌خواهد صدای دین را خاموش کند، جلود شیطان این را خوب می‌داند که قرآن خطر بزرگی برای آنهاست.

وی امام‌شناسی را یکی از مولفه‌های مهم هر ملتی برای نجات خواند و گفت: نبايد هیچگاه به دشمن اعتماد کرد آنها دلسوز ملت ایران و جامعه اسلامی نیستند.

اکبری تاکید کرد: به دنیا ثابت کردیم که قرآن تنها راه نجات بشریت است سربازان و بسیجیانی که به مقام شهادت نائل شدند جز به ندای قرآن لبیک نگفتند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در هیچ جبهه‌ای پیروز نشده است، گفت: دشمن می‌داند هر جایی که با ملت امام‌شناس و زمان‌شناس روبرو شود صحنه را باخته و شکست اش حتمی است.

انتهای پیام 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.