1403-05-29 09:57
133
0
91095
رئیس کمیته امداد امام(ره) علی‌آبادکتول خبر داد:

اعطای 90 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان علی‌آبادکتول از اعطای تسهیلات اشتغالزایی 90 میلیارد تومانی به مددجویان بخش مرکزی شهرستان علی‌آبادکتول خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما، حسن حاجی‌آبادی در نشست با اصحاب رسانه شهرستان علی‌آبادکتول با تأکید بر لزوم ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) به‌عنوان یکی از سرفصل‌های مهم این نهاد، اظهار کرد: ما برای مددجویان کمیته امداد دوره‌های مهارت‌آموزی برگزار و بعد از قبولی در آزمون‌ها، به آن‌ها تسهیلات می‌دهیم همچنین راهبری از ابتدای کار با آن‌ها همراه می‌شود تا زنجیره تولید از تهیه مواد اولیه تا فروش محصول کامل شود.

حاجی آبادی با بیان اینکه هر کس که مهارتی دارد و بخواهد با آن شغل ایجاد کند ما کنارش هستیم، افزود: عرصه‌های دامداری، کشاورزی، قالی‌بافی، نوغان‌داری، زنبورداری از جمله مشاغلی بوده که تاکنون مددجویان ما وارد آن شده‌اند.

وی در بخش دیگری از این نشست خبری، از ساخت ۱۷۱ واحد مسکونی در سه سال اخیر، برای مددجویان بخش مرکزی این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۰۰ واحد از این واحدهای مسکونی در سال گذشته ساخته شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان علی‌آبادکتول با بیان اینکه در راستای ایجاد درآمدهای پایدار، طرح نصب پنل‌های خورشیدی روی سقف واحدهای ساخته شده در حال اجرا است، اظهار کرد: تا کنون برای ۱۶ واحد مسکونی، پنل خورشیدی نصب شده و تا پایان امسال نیز برای ۸۰ واحد دیگر نصب خواهد شد.

حاجی‌آبادی افزود: مددجویان از محل درآمد این پنل‌های خورشیدی، هم در بازپرداخت اقساط پنل و تسهیلات واحد مسکونی خود توانمند شده و هم مقداری پول برای صرف در هزینه‌های زندگی به دست می‌آورند.

وی در بخش دیگری از این نشست با بیان اینکه ۸۸۶ کودک یتیم و محسنین در شهر علی‌آبادکتول و بخش مرکزی تحت پوشش ما هستند، اظهار کرد: ۲ هزار و ۵۶۱ نفر، با پرداخت سالانه ۶ میلیارد تومان به‌حساب مستقیم این کودکان، حامی آن‌ها هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان علی‌آبادکتول با اشاره به روش‌های نوین پرداخت صدقه، افزود: شهروندان می‌توانند با استفاده از کارت‌خوان نانوایی‌ها و همچنین شماره‌گیری کد #۸۸۸۷* با کد ۰۱۷۵ شهر علی‌آبادکتول و با کد ۰۱۷۴ شهر فاضل آباد صدقات خود را پرداخت کنند.

حاجی آبادی واگذاری ۱۰ دستگاه تراکتور، اهدای ۱۷۱ سری جهیزیه، جذب ۶ میلیارد تومان زکات، پرداخت ۹۲ میلیارد تومان مستمری به مددجویان شهر علی‌آبادکتول و بخش مرکزی را از دیگر فعالیت‌های این مجموعه در سال گذشته برشمرد.

خبرنگار: نرگس تجری
انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.