1400-10-14 10:31
467
0
77934
مسئول بسیج اصناف گلستان مطرح کرد؛

آغاز طرح احسان حاج قاسم در گلستان/ نخستین مرکز نیکوکاری توسط بسیج اصناف گلستان راه اندازی شد

مهقانی گفت: به مدت یک هفته طرح احسان حاج قاسم در گلستانبا همکاری اصناف و فعالان اقتصادی برگزار می شود.

 به گزارش گلستان ما؛ ابراهیم مهقانی صبح امروز در دومین یادواره شهادت سردار سلیمانی که به همت ستاد تخصصی بسیج اقشار بسیج استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد:  طرح احسان حاج قاسم به مدت یک هفته در گلستان برگزار می شود در این طرح جهادی  همه صنوف و فعالان اقتصادی می توانند مشارکت کنند.

مسئول بسیج اصناف گلستان ادامه داد: احسان حاج قاسم طرح بزرگی است که به مدت یک هفته انجام می شود و در نظر داریم هر واحد صنفی یک طرح رایگان را در این مدت اجرا کند.

مهقانی بیان کرد: اشار بسیج در سنگر های مهم و راهبردی و اندیشه ساز و کارساز برای افزایش توان جمهوری اسلامی ادای دین می کنند.

مسئول بسیج اصناف گلستان ادامه داد: راه اندازی ۲۵ کارگروه تخصص محور و راه انداز نخستین و بزرگترین محصولات حجاب محور از مهمترین اقدامات ما در بسیج اصناف به شمار می رود.

مهقانی بیان کرد:  ساخت سه مسکن  رایگان مرمت هشت مسکن برای محسنان و ورود به عرصه محرومیت زدایی در ۲۵ محله محروم با دبیری قرارگاه ۱۷ ربیع الاول در حوزه محرومیت زدایی و نظارت اثربخش و راه اندازی شبکه همیاران بازرسی با ۴۰۰ عضو و راه اندازی شبکه یک هزار نفره کاسبان امین از دیگر اقدامات مهم بسیج اصناف به شمار می رود.

این مقام مسئول بیان کرد: در ایام کرونا توسط بسیج اصناف سه میلیون عدد ماسک تولید شد.

وی افزود: مرکز نیکوکاری اصناف به عنوان حضرت محمد(ص) که نخستین مرکز نیکوکاری اصناف در سطح کشور است امروز  در حاشیه این مراسم راه اندازی می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.