1398-05-05 14:27
1057
0
64646
گزارش؛

اصلاح طلبان تکمیل کننده پازل آمریکایی "کمپین تبلیغات پنهان"/ طراحی در کاخ سفید، اجرا در تهران!

اصلاح طلبان در تهران درحال تکمیل پازل کمپین آمریکایی تبلیغات علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانا؛ کاخ سفید از زمانی که «دونالد ترامپ» به مسند ریاست جمهوری آمریکا تکیه زده، برنامه های ویژه‌ای را علیه جمهوری اسلامی ایران طراحی و اجرا کرده است. اگرچه این سناریوها یکی پس از دیگری شکست خورده اما آمریکایی‌ها دست بردار دسیسه چینی نیستند. به همین منظور کاخ سفید دست به دامان برخی از مهره‌های سوخته ضدانقلاب شده است. منافقین یکی از همین مهره‌های سوخته هستند که به طور آشکارا از سیاست های ضد ایرانی حمایت می کنند. اما برخی از گروه‌های سیاسی داخلی هستند که به طور غیر مستقیم و پنهانی آب به آسیاب دشمن می ریزند. 

اخیرا، روزنامه آمریکایی وال‌استریت ژورنال در گزارشی افشاگرانه به بیان جزئیات جدیدی از "کمپین تبلیغاتی پنهان" دولت آمریکا علیه ایران در فضای مجازی پرداخته است.

دولت ترامپ به موازات اعمال تحریم‌ها علیه کشورمان، کارزار تبلیغاتی گسترده‌ای را نیز با هدف سلب حمایت مردم ایران از رهبرانشان به راه انداخته که البته با "اقبال چندانی" در داخل ایران مواجه نشده است.

وال‌استریت ژورنال می‌گوید این کارزار تبلیغاتی جنبه‌ای از "کمپین فشار حداکثری" دولت ترامپ علیه ایران است که از زمان خروج او از برجام آغاز شده، اما کمتر در رسانه‌ها به آن پرداخته شده است.

به نوشته این روزنامه، هدف دولت آمریکا از راه‌اندازی این کمپین، کاهش اعتماد مردم ایران به حاکمیت و مقصر جلوه دادن مسئولان نظام در مشکلات اقتصادی اخیر و همچنین بی‌اعتبار کردن مخالفان داخلی سیاست‌های کاخ سفید است.

راه‌اندازی هشتگ‌های مختلف در توئیتر، انتشار ویدئوهای [غیرواقعی]در یوتیوب و حمایت از رسانه‌های سنتی طرفدار آمریکا در خاورمیانه از جمله ابزارهایی هستند که به گفته وال‌استریت ژورنال، دولت ترامپ از آن‌ها برای سلب اعتماد مردم ایران به رهبرانشان استفاده می‌کند.

اما چه کسانی در داخل به نوعی با بازی در پازل دشمن اهداف ضدایرانی کاخ سفید را تحقق می بخشند. اصلاح طلبان در این راستا بعضا طوری رفتار می کنند که خوراک خبری و اطلاعاتی اینچنین کمپین‌هایی را فراهم می کنند. موضوع نخ نما شده حمله به شورای نگهبان و نظارت استصوابی یکی از همین موارد است که قبل از برگزاری هر دوره از انتخابات توسط اصلاح طلبان مطرح و اجرا می شود. 

در همین راستا اخیرا «معصومه ابتکار» معاون زنان و خانواده رئیس جمهور با حمله به شورای نگهبان مطرح می کند: «کشور در گذشته هم تجربه یک طرفه شدن داشته و به دلیل مشکلاتی که پیش آمده مجبور شدند دوربرگردان داشته باشند. »

وی افزود: «واقعیت این است که اگر قرار باشد تمام اصلاح طلبان رد صلاحیت شوند و نتوانند مشارکت سیاسی داشته باشند اصل موضوع منتفی می شود. مساله این است که اصلاح طلبان هم بتوانند برای حضور در مناسبات سیاسی و اجرایی کشور در انتخابات حضور و مشارکت موثر چه در همراهی و ائتلاف با دولت و چه به صورت مستقل داشته باشند.»

معصومه ابتکار درحالی مقابل برخی از رد صلاحیت‌ها موضع می گیرد که نگاهی به عملکرد برخی از نمایندگان فراکسیون امید مصداق بارز ریختن آب در آسیاب دشمن آنهم در چنین شرایطی است. اخیرا «محمود صادقی» نماینده اصلاح طلب تهران که فعالیت توئیتری عجیبی دارد به سبب برخی از ادعاها و اتهاماتی که به نظام و برخی از قوا و شخصیت های سیاسی وارد کرد، باید در دادگاه پاسخگو باشد. 

برخی از عناوین اتهامی صادقی که به وسیله خودش در شبکه اجتماعی توئیتر مطرح شده است، به شرح زیر است: 

«نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی در مورد بورسیه‌ها، خودکشی دانشجوی دانشگاه کاشان، بازداشت‌شدگان اعتراضات ۹۶، اعمال نفوذ در پرونده سعید طوسی، حسابهای قوه قضاییه، توهین به رییس قوه قضاییه و بازپرس صادرکننده قرار جلب شبانه، تمرد دربرابر مأمورین، افترا به سازمان زندان‌ها.»

«مصطفی تاج زاده» فعال اصلاح طلبی که در فتنه های سال 87 و 88 نقش محوری داشته به مانند انتخابات های گذشته حمله به شورای نگهبان را آغاز کرده است. وی اخیرا در توئیتی شبهه برانگیز مطرح کرده که شورای نگهبان که یک نهاد بالادستی و فراجناحی است متمایل به جناح رقیب اصلاح طلبان است. 

اصلاح طلبان همواره در جهت بازی در مسیر قواعد جنگ روانی دشمن سعی کرده‌اند ماهی خود را در فضای سیاسی کشور بگیرند و این روش را هنوز ترک نکرده‌اند و در قبال انتخابات آتی مجلس نیز به همین روش نخ نما شده چنگ می زنند. 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.