1403-07-01 14:40
95
0
91483
استاندار گلستان:

۲۸۰۰ میلیارد ریال به مدرسه‌سازی کمک شد

استاندار گلستان گفت: در ۳۵ ماه گذشته ۱۴۰ پروژه آموزشی و ورزشی با سرمایه‌گذاری ۱۲ هزار میلیارد ریال در استان افتتاح شد که سهم خیرین از این مبلغ، ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» به نقل از ایرنا، علی‌محمد زنگانه روز یکشنبه در مراسم زنگ آغاز سال تحصیلی در مدرسه عترت و مائده گرگان اظهار امیدواری کرد: روند حضور خیرین در مدرسه‌سازی گلستان برای جبران کمبودهای این بخش ادامه پیدا کند.

*برای کنکور دانش‌آموزان برنامه‌ریزی شود

مدیر کل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش هم در این مراسم از دانش آموزان مقطع اول متوسطه خواست مطالعه برای کنکور و قبول شدن در دانشگاه‌های معتبر و رشته‌های مورد علاقه خود را از اکنون آغاز کنند تا در هدایت تحصیلی سال نهم دچار مشکل نشوند.

حمید یزدانی افزود: دانش‌آموزان در این مقطع شیوه مطالعه را به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که در مقطع دوم متوسطه در رشته مورد علاقه ادامه تحصیل دهند.

*کمبود فضای آموزشی در گرگان

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: اقتدار و بزرگی جمهوری اسلامی به واسطه دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان است.

رمضانعلی سنگدوینی همچنین به کمبود فضای آموزشی در گرگان اشاره کرد و افزود: مناطق جنوب این شهر نیازمند مدرسه است و این مهم باید مورد توجه مسئولین ارشد استان و شهرستان قرار گیرد.

*ایمان دانش‌آموزان تقویت شود

فرمانده سپاه نینوای گلستان هم گفت: دشمن به دنبال از بین بردن آرمان‌های انقلاب است و دانش‌آموزان نباید اجازه دهند این اتفاق بیفتد.

سردار علی ملک‌شاهکوهی افزود بی‌اطلاعی از تاریخ سبب سیلی خوردن ما می‌شود و باید دانش آموزان مواظب ایمان خود در این مسیر باشند.

*هیچ کلاس درسی در گلستان بدون معلم نیست

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان هم گفت: ۴۲۵ هزار دانش‌آموز سال تحصیلی جدید را با حضور ۲۴ هزار فرهنگی آغاز می‌کنند و هیچ کلاس درسی در گلستان بدون معلم نیست.

سیدرضا نظری خاطرشان کرد: گلستان پر از دانش آموزان با استعداد است که نمونه آن کسب رتبه اول جهان در رشته رباتیک و حضور چهار دانش‌آموز گلستانی در تیم ملی والیبال دانش‌آموزی است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.