1402-05-28 11:55
614
0
86147
در ۹۹۷ بازرسی؛

۱۰ مشاور املاک در گلستان پلمپ و ۱.۷ میلیارد تومان جریمه شدند

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: در ۹۹۷ بازرسی از مشاور املاک تعداد ۱۰ واحد پلمپ و ۱.۷ میلیارد تومان جریمه شدند.

به گزارش گلستان ما، مهدی ملک در چهارمین روز قرارگاه خبری شهید همدانی اظهار کرد: در نهضت ملی مسکن بیش از ۱۰۳ هزار نفر ثبت نام ، بیش از ۷۸ هزار حائز شرایط، بیش از ۱۵ هزار متقاضی نهایی شده و برای ۵ هزار و ۱۴۳ نفر تخصیص پروژه صورت گرفته و همچنین ۳ هزار و ۷۱ واحد آماده آغاز عملیات اجرایی هستند.

وی با اشاره به ضرورت کنترل قیمت مسکن گفت: از ۳ هزار و ۴۵۱ مشاور املاک استان تعداد ۳ هزار و ۲۶۴ واحد مجاز و ۱۴۴ واحد غیرمجاز هستند و در ۹۹۷ بازرسی تعداد ۱۰ واحد پلمپ و ۱.۷ میلیارد تومان جریمه صورت گرفته است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان بیان کرد: در راستای بازآفرینی شهری ۳ هزار و ۳۵۷ تن قیر رایگان به ۱۷ شهرداری استان جهت آسفالت ۴۵۶ هزار مترمربع معبر فرسوده تخصیص یافته که رشد ۷۰۰ درصدی نسبت به دولت قبل دارد.

ملک بیان کرد: ۲۷۰ هکتار برای نهضت ملی مسکن فراهم شده و ۳۰۰ هکتار شناسایی و در دست تملک است و ۵۸ هکتار اراضی دولتی خلع ید شد.

به گفته وی؛ ۹۵۰ پروانه نوسازی صادر شده و ۳۴۰۰ واحد در محلات شهری بازآفرینی شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان تصریح کرد: در راستای قانون جوانی جمعیت ۶ هزار و ۵۲ خانواده ثبت نام کردند که ۴ هزار و ۶۷۳ خانواده واجد شرایط و که بیش از ۶۲ متر مربع برای ۴۸۹ خانواده واگذار شد.

به گفته ملک، بهره برداری از بهسازی و احداث ۲۵.۳ کیلومتر با ۲۷۳ میلیارد تومان و در عین حال استان در حوزه راه به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شد.

وی بیان کرد: بیش از ۲۹۰ میلیارد تومان مصوبه در سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی داشتیم که تاکنون ۱۰۳ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.