1402-11-10 19:27
389
0
88603
رهایی گروگان در عملیات مشترک پلیس گلستان و کرمان؛

یکی از گروگان‌گیران با شلیک پلیس زمین‌گیر شد

فرمانده انتظامی علی‌آباد کتول با اشاره به رهایی گروگان در عملیات مشترک پلیس گلستان و کرمان گفت: یکی از گروگان‌گیران با شلیک پلیس زمین‌گیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» به نقل از پایگاه خبری پلیس، «حسین نوروزی» اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر آدم‌ربایی و گروگان‌گیری در علی‌آباد کتول، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی ویژه از ماموران و کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان گلستان و شهرستان علی‌آباد کتول قرار گرفت.

وی افزود: طی بررسی‌ها مشخص شد متهمان با دو دستگاه خودروی سواری گروگان را از جلوی درب منزل ربوده و به مکانی نا معلوم متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی علی‌آباد کتول گفت: با اشراف و اقدامات اطلاعاتی و تخصصی پلیس، رد پای متهمان در استان خراسان شمالی شناسایی که پس از هماهنگی قضائی و با سرعت عمل ماموران، سه نفر از آنان دستگیر شدند.

نوروزی با بیان اینکه طی تحقیقات مشخص شد گروگان توسط اعضای دیگر باند به استان کرمان منتقل شده است، خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران و همکاری پلیس کرمان، مخفیگاه متهمان شناسایی که طی عملیاتی هدفمند گروگان آزاد شد.

وی تصریح کرد: در این عملیات و در تعقیب و گریز با آدم‌ربایان، یکی از متهمان دستگیر و متهم دیگر طی درگیری با ماموران انتظامی مجروح و پس از انتقال به مراکز درمانی فوت کرد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.