1400-09-12 07:02
450
0
77363
سرخط مهمترین اخبار 11 آذر؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را در گلستان ما بخوانید.

 

ادامه روند ساخت و ساز بی رویه در روستای زیارت گرگان

ایرنا نوشت: حصار ساختمان‌های سیمانی و آپارتمان‌ها در زیارت روز به روز بلندتر شده و حریم منظری بافت تاریخی این روستای تاریخی در انبوهی از سازه‌های ناهمگون در حال نابود شدن است.

 

طوفان انتقادات به حواشی جشنواره پائیز هزار رنگ/ از هزینه های غیرشفاف تا حرکات موزون

ایسنا نوشت: پس از انتشار تصاویری از جشنواره پائیز هزار رنگ در شهر گرگان، فعالان فرهنگی استان گلستان به شدت نسبت به اتفاقات رخ داده و اقدامات خلاف شئونات فرهنگی انتقاد کردند.

 

دستگیری قاتل پس از یک سال فرار

صدا و سیما نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر گفت:قاتل فراری پس از یک سال متواری بودن در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد .

 

کمبود نیرو برای حفاظت از عرصه های طبیعی کشور

مهر نوشت: فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌های کشور گفت: در حال حاضر ۶ هزار نیرو برای حفاظت از عرصه های منابع طبیعی کشور داریم در حالی که ۳۰ هزار نیرو نیاز است.

 

گام دوم انقلاب نقشه راه کنشگران فضای مجازی

صدا و سیما نوشت: مسئول فضای مجازی بسیج دانشجویی کشور با اشاره به ضرورت راه اندازی شبکه ملی اطلاعات گفت: زیرساخت‌های حیاتی کشور در بستر اینترنت قرار دارد.

 

تخریب سازه‌های غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی «توشن» گرگان

فارس نوشت: با حضور نماینده دادستان مرکز استان گلستان، ساخت و سازهای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی روستای «توشن» گرگان تخریب شد.

 

تکمیل مجتمع توانبخشی جانبازان گلستان نیازمند اعتبار است

ایرنانوشت: معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت : حمایت مالی توسط دستگاه‌های مرتبط به منظور شتاب بخشیدن به تکمیل ساختمان نیمه تمام مجتمع توانبخشی جانبازان و معلولان این استان بسیار ضروری است.

 

اخراج بازیکن بسکتبال گرگان به دلیل حرکت ناشایست

ایسنا نوشت: با نظر کمیته انضباطی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان بازیکنان خاطی تیم بسکتبال این شهر با تنبیهات شدیدی مواجه شدند.

 

افزایش نظارت بر بازار برای پیشگیری از افزایش قیمت کالا‌ها

باشگاه خبرنگاران نوشت: سرپرست معاونت اجتماعی تعزیرات حکومتی کشور گفت:سازمان تعزیرات حکومتی برای کاهش تخلف در بازار نیرو‌های نظارتی خود را افزایش می‌دهد.

 

مرزنشینان گلستان سالها در انتظار تکمیل طرح‌های آبرسانی

ایرنا نوشت: اهالی مناطق مرزی استان گلستان بویژه در ۲ شهرستان گنبدکاووس و مراوه‌تپه سالهاست با مشکل کمبود آب آشامیدنی مواجه‌اند و کندی پیشرفت چند پروژه آبرسانی درحال اجرا معضل دیرینه ای است که همت جهادی دولت را می‌طلبد تا تشنگی این مرزنشینان برطرف شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.