1402-09-29 16:42
310
0
87994
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان:

کاشفان و گزارشگران فساد حمایت می‌شوند

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان ضمن اذعان بر پاک دستی نیروهای مسلح تاکید کرد: از کاشفین و گزارشگران فساد حمایت می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» به نقل از سازمان قضایی، کلاس آگاه‌سازی حقوقی ویژه کارکنان بیمه تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان به همت سازمان قضایی گلستان برگزار شد، غلام الواری رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان در دوره آموزشی گفت: در مسیر تامین امنیت حاکمیت باید نسبت به رفاه کارکنان نیروهای مسلح خدماتی را ارائه نماید، که این وظیفه به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح واگذار شده و بخش‌های گسترده‌ای از این وزارت خانه در حوزه‌های مالی فعالیت دارند.  

وی؛ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را بسیار پاک دست دانسته و در عین حال با تاکید بر اینکه از کاشفین و گزارشگران فساد حمایت می‌کنیم، اظهار کرد: در جرائم مالی به محض گزارش و سرنخ اولیه با قاطعیت وارد عمل می‌شویم و از این حیث هماهنگی بسیارخوبی بین دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی نیروهای مسلح استان با سازمان قضایی وجود دارد.

الواری خاطرنشان کرد: ارتکاب جرمی مانند اختلاس با بی‌قانونی انجام شده و بدون نظارت تخصصی قابل کشف نیست، بنابراین افراد پاک دست و کاردان باید نسبت به حسابرسی‌های مالی کاملا جدی ورود نمایند، تا هیچ روزنه‌ای برای ارتکاب چنین جرائمی وجود نداشته باشد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.