1402-11-09 10:12
253
0
88569
رئیس کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر گلستان:

کاستی‌های حوزه بانوان با طراحی برنامه‌های جدید جبران شود

رئیس کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر گلستان بر لزوم توجه هر چه بیشتر به حوزه بانوان تاکید کرد و گفت: کاستی‌های حوزه بانوان با طراحی برنامه‌های جدید قابل جبران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، طاهره حسینی جبلی امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر گلستان اظهار کرد: با توجه به اینکه بانوان نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند لازم است در جشن‌های ایام‌الله دهه فجر به نقش مهم این قشر تاثیرگذار پرداخته شود.

وی با تشریح نقش و وظایف بانوان در خانواده و اجتماع افزود: بانوان تربیت‌کننده نسلی که آینده‌ساز این کشور هستند محسوب می‌شوند از طرفی نقش آنها در عرصه‌های مختلف اجتماعی بر کسی پوشیده نیست، انتظارات این بخش از جامعه با آنچه که در عمل انجام می‌شود فاصله زیادی دارد.

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: بانوان تاثیر بسزایی در تبیین دستاوردهای اتقلاب دارند و برنامه‌های ترسیم شده در دهه فجر نباید فقط بر پایه اجرای جشن‌ها باشد باید به مباحث مهمی از جمله نقش زنان در انقلاب اسلامی پرداخته شود.

حسینی جبلی بر لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی، کارگاه‌ها و برگزاری برنامه‌های زیست عفیفانه برای بانوان و آقایان تاکید کردو توجه به این مسائل را ضروری خواند.

وی بیان کرد: گر چه کاستی‌های زیادی در حوزه بانوان وجود دارد که با طراحی برنامه‌های جدید، خلاءهای این بخش قابل جبران است.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.