1402-11-08 13:05
207
0
88555
فرماندار آزادشهر خبر داد:

«چراغ سبز» دولت سیزدهم در گازرسانی به آزادشهر

فرماندار آزادشهر گفت: با اجرای پروژه‌های گازرسانی در ایام دهه فجر تمامی روستاهایی شهرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند و در این زمینه به «شهرستان سبز» در استان تبدیل خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ سیدجواد کریمی ظهر امروز در گروه خبری فجر استان گلستان اظهار کرد: به مناسبت ایام دهه فجر ۱۵۷ طرح با اعتبار ۸۸۳ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار آزادشهر ادامه داد: در این ایام مبارک، آغاز عملیات اجرایی ۲۲ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۵۸ میلیارد تومان را شاهد خواهیم بود.

کریمی بیان کرد: ۳۳۶ میلیارد تومان طرح و پروژه شامل ۱۰۱ طرح به مناسبت ایام دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: با اجرای پروژه‌های گازرسانی در ایام دهه فجر تمامی روستاهایی شهرستان از نعمت گاز برخوردار خواهند بود و در این زمینه «شهرستان سبز» در استان به شمار خواهیم رفت.

فرماندار آزادشهر یادآور شد: افتتاح مزرعه گردشگری ابریشم با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان، افتتاح دامداری داشتی، گلخانه سبزی و صیفی، پروژه‌های آبرسانی، آغاز عملیات اجرایی کارخانه مقواسازی از جمله مهمترین پروژه‌هایی است که در ایام دهه فجر پیگیری خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: در یکسال گذشته ساخت ۴۹۰ واحد مسکن روستایی با اعتبار ۱۵۴ میلیارد تومان را آغاز کردیم، افزود: آغاز عملیات ساخت مسکن روستایی ۲۰۰ واحدی در فاضل آباد را در سفر دوم رئیس جمهور شاهد بودیم و زمین مسکونی به خانواده‌های دارای سه فرزند ۱۳ نفر اهدا شده است.

فرماندار آزادشهر تأکید کرد: بیش از یک هزار و ۴۳۵ پروژه بزرگ و عمرانی با اعتبار سه هزار و ۷۰۶ میلیارد تومان از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون اجرایی شده است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.