1402-09-16 08:00
218
0
87766
دستور تعیین‌تکلیف صادر شد؛

چالش موتورهای پارکینگی روی میز پلیس آگاهی گلستان

در بازدید دادستان نظامی گلستان از پلیس آگاهی انتظامی دستور تعیین تکلیف ۴۰ دستگاه موتورسیکلت توقیفی در پلیس آگاهی استان صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، دادستان نظامی گلستان به منظور نظارت بر رعایت حقوق شهروندی از پلیس آگاهی انتظامی استان بازدید کرد.
یزدان سالخورده دادستان نظامی استان در این بازدید گفت: بازدید از مراکز انتظامی به صورت دوره‌ای در دستور کار سازمان قضایی قرار داشته و یکی از جهات مهم این بازدیدها نظارت بر تعیین تکلیف اموال توقیفی است.

وی تصریح کرد: تعداد بالای موتورسیکلت‌های توقیفی برای نیروی انتظامی یک چالش محسوب شده و باید در خصوص تعیین تکلیف آن به موقع عمل شود.

این مقام قضایی افزود: عدم تعیین تکلیف اموال توقیفی می‌تواند به تضییع حقوق افراد منجر شده و مسئولین مربوطه باید نسبت به این موضوع حساسیت داشته باشند، چرا که به هیج وجه قابل پذیرش نیست.  

سالخورده با بیان اینکه دستگاهی که اموال توقیفی در آن نگهداری می‌شود تسبت به آن مسئولیت دارد، تصریح کرد: اگر به موجب قوانین اشیاء و اموالی به نفع سازمان یا دستگاه خاصی مصادره یا ضبط شود، نگهداری این اموال تا تعیین تکلیف نهایی از سوی مراجع قضایی بر عهده سازمان مربوطه می‌باشد.

شایان ذکر است در این بازدید دادستان نظامی گلستان دستور تعیین تکلیف ۴۰ دستگاه موتورسیکلت موجود در پلیس آگاهی انتظامی استان را صادر کرد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.