1402-07-01 17:14
508
0
86582
در دولت سیزدهم؛

مسکن ملی ویلایی در مراوه‌تپه ساخته می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان از آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۱۲ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در مراوه تپه خبر داد و گفت: این پروژه به صورت ویلایی ساخته می‌شود.

به گزارش گلستان ما، سیدمحمد حسینی امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث پروژه ۱۱۲ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در شهر مراوه تپه آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه مذکور به صورت ویلایی ساخته می‌شود، افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۶۲ هزار متر مربع و در قطعات ۲۲۰ متری با زیربنای ۷۰ متر مربع بصورت ویلایی احداث می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان در تشریح ساخت مسکن ملی جوانان در مراوه‌تپه بیان کرد: ۹۸ قطعه زمین برای احداث مسکن جوانان در روستاهای «یانبلاغ» ، «پلی علیا»و «قازانقایه» مراوه‌تپه تامین شده است.

حسینی از واگذاری ۳۴ هزار و ۳۰۰ متر مربع زمین به ارزش بیش از ۱۷ میلیارد تومان به ۹۸ نفر از جوانان متقاضی ساخت مسکن که فاقد زمین بودند خبر داد و افزود: این واگذاری به صورت قرعه‌کشی انجام شده است.

وی در خصوص طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گنبدکاووس گفت: پروژه ۹۶ واحدی بهارستان شهرستان گنبدکاووس بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به زودی بخشی از این پروژه افتتاح می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان از آماده‌سازی پروژه دیگری در گنبدکاووس با عنوان «نگارستان» خبر داد و توضیح داد: این پروژه در مساحت ۲ هکتار در هفت بلوک ۳۰ واحدی ساخته می‌شود.

حسینی بیان کرد: ۲۱۰ واحد در ورودی شهرستان گنبدکاووس در قالب طرح نهضت ملی مسکن ساخته می‌شود و در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.