1400-10-14 04:39
414
0
77925

محکومیت نگهدارنده نهاده دامی غیرمجاز در گلستان

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان گلستان گفت: نگهدارنده غیرمجاز نهاده دامی به پرداخت جزای نقدی و ضبط کالا محکوم شد.

به گزارش گلستان ما، تقی حسام سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان گلستان گفت:  بر اساس گزارش اداره صمت کردکوی، فردی  ۲۵۰ تن کنجاله سویا به ارزش بیش از ده میلیارد ریال را خارج از ضوابط تعیینی دولت نگهداری کرده است.

او گفت: فرد متخلف نهاده دامی را در سامانه جامع انبار‌ها ثبت نکرده بود و در این راستا صورت جلسه‌ای تنظیم و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال و موضوع  برای رسیدگی به شعبه بدوی تخصصی ارجاع  شد.

تقی حسام گفت: پس از احضار متهم و سیر مراحل قانونی و اخذ استعلامات لازم ، تخلف انتسابی نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت محرز شد.

او گفت: با تجدید نظرخواهی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان پرونده مجدد در شعبه تجدید نظر قاچاق کالا و ارز رسیدگی و علاوه بر ضبط کالای کالا  به پرداخت  جزای نقدی به مبلغ ده میلیارد و صد و پنجاه میلیون ریال در حق دولت محکوم شد.

عضو شورای قضائی استان  گفت: هرگونه خرید، فروش، حمل یا نگهداری نهاده‌های دامی، کشاورزی و طیور یارانه‌ای به صورت تجاری و خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب و با افراد متخلف طبق ضوابط قانونی برخورد می‌ شود.

او از شهروندان خواست:درصورت مشاهده هرگونه تخلف در خصوص احتکار قاچاق و خرید و فروش بر خلاف ضوابط و عرضه خارج از شبکه، گران فروشی نهاده ها‌ی کشاورزی، موضوع را به صورت حضوری یا با تلفن ۱۳۵ و نیز سامانه اینترنتی ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی یا با تلفن ۱۲۴ به سازمان صمت گزارش نکنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.