1402-11-01 10:36
814
0
88456
معاون قوه قضائیه:

مشکلات اجتماعی با «کار جهادی» حل می‌شود

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: مشکلات اجتماعی با کار جهادی حل می‌شود، مجتمع شوق زندگی بستری برای رفع سریع آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ اصغر جهانگیر صبح امروز در آیین افتتاح از مجتمع شناسایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی شوق زندگی در گرگان اظهار کرد: آگاه‌سازی مردم به پیشگیری از جرائم کمک می‌کند و خدمت به هم‌نوع رمز یکی از راه‌های رسیدن به مسیر قرب الهی است که باید از آن در کمک به کاهش آسیب‌دیدگان بهره بجوییم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه ادامه داد: کودکان، نوجوانان و جوانان بیشتر در معرض خطر آسیب‌های اجتماعی قرار دارند لذا اقشار جامعه باید بیش از گذشته به این مسئله اهتمام داشته باشند.
جهانگیر ابراز داشت: ما برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در حوزه‌های اجتماعی به کار جهادی نیاز داریم و بزرگترین و بهترین کمک به آسیب‌دیدگان اجتماعی را حمایت از آنان با رویکرد رعایت شئون و کرامت انسانی می‌دانیم.

وی افزود: مجتمع شوق زندگی تلاش می‌کند در کنار شناسایی آسیب‌ها بستری برای رفع سریع آسیب موردنظر فراهم‌سازی بستر زندگی عادی برای آسیب‌دیدگان اجتماعی فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تحکیم و ارتقای جایگاه خانواده نیازی به ایجاد چنین مجتمع‌های وجود نداشته باشیم و به جای این مجتمع‌ها به سمت ایجاد مراکزی برای تولید ایده‌های دستیابی به زندگی برتر حرکت کنیم.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.