1402-09-30 11:25
150
0
88645
«ابراهیم در گلستان»؛

صاحبان انقلاب از خادم ملت استقبال گرم کردند

در آخرین روز پاییز، رئیس‌جمهور مهمان گلستانی‌ها شد تا روز و شبی به یادماندنی را در بلندترین شب سال برای مردم این خطه به یادگار بگذارد.

اما امروز آمدند تا بگویند اقوام گلستانی در مهمان نوازی زبانزد هستند و از خادم ملت به پاس خدماتی که انجام داد قدردانی کنند.

قول‌هایی در سفر قبلی داده شد که با وجودیکه از فردی مانند رئیسی تعجب نداشت که عملی‌اش کند اما مردم گلستان با وجود ذهنیت‌های قبلی که از زمین مانند آن طرح‌ها داشتند تردید داشتند که این قول‌ها عملی خواهد شد یا نه! طرح‌هایی که عملی شدن آن می‌تواند به اقتصاد گلستان کمک زیادی کند.

مردم گلستان هرگز فراموش نمی‌کنند عدم لایروبی خلیج گرگان چه بلایی بر سر شهرها و خانه و زندگی مردم آق‌قلا و گمیشان بندرترکمن آورد، یادشان نمی‌رود خشکی دریای بندرگز چطور رونق گردشگری و درآمدی مردم را ضربه زد.

مردم امروز آمدند تا به پاس صادق‌الوعدی رئیس‌جمهور مردمی‌شان از او استقبال کنند و بگویند به گلستان سرزمین چهار فصل و پر از ظرفیت‌های خدادادی خوش آمدی!  

قوم سیستانی و ترکمن هر کدام با لباس‌های مخصوص همانگونه که در فضای مجازی خوش آمدگویی خود را به رئیس جمهور اعلام کردند در میدان حقیقی هم با همان شور و علاقه حاضر شدند.

آن چیزی که در این هوای سرد مردم را به خیابان کشاند برق امیدی بود که در چشمان‌شان دیده می‌شد و امیدوار بودند.

طبق اعلام برنامه رئیس جمهور قرار است در ساعت ۹:۳۰ در مصلی گرگان با مردم دیدار کند اما مردم مشتاق از اولین دقایق صبح خود را به مصلی رساندند که بتوانند موقع سخنرانی در داخل مصلی جای داشته باشند، امروز اینجا مردم کوچه بازار و صاحبان واقعی انقلاب حاصر بودند، همان لشکر پابرهنگان که انقلاب را بوجود آورد و تا کنون حفط کرد.

جنس حضور مردم اینجا واقعی بود همان‌ها که بیشتر از همه مشکلات اقتصادی به آنها فشار می‌آورد اما لحظه‌ای از آرمان‌ها عقب نکشیدند! مردم واقعی گلستان این زن و مرد و پیر و جوانی هستند که برای استقبال از خادم ملت اینجا جمع شدند و هنوز نمی‌دانند ساعت دقیق حضور رئیس جمهور چه ساعتی است اما با عشق ایستادند نه آنانکه در مجازی می‌خواهند آنها را به جای مردم ایران معرفی کنند!

تهیه و تنظیم گزارش: لیلا هاشمی

انتهای پیام

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.