1403-08-05 05:30
51
0
91873
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

شجاع‌ترین رهبر جهان قوت قلب جبهه مقاومت است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: جمعه نصر پیام‌های اقتدار انقلاب اسلامی توسط شجاع‌ترین رهبر جهان که قوت قلب جبهه مقاومت است را به رخ دنیا کشید.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» اظهار کرد: حضور میلیونی مردم ولایتمدار در جمعه نصر که سه هفته از آن می‌گذرد پیام‌های زیادی را به دنیا مخابره کرد، اینکه مردم عاشق ولی‌امر مسلمین جهان هستند و برای صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی همیشه آماده و جان بر کف هستند.

وی با اشاره به اینکه شجاع‌ترین رهبر جهان قوت قلب جبهه مقاومت است، افزود: ولایت فقیه به رهبری امام خامنه‌ای جان و مغز و قلب بسیج میلیونی است که اتحاد و اقتدار انقلاب اسلامی را در جهان نشان می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه جبهه مقاومت هیچ‌گاه آغازکننده جنگ و جنگ طلب‌نبوده است، گفت: ولی در برابر زورگویی و استکبار دشمنان محکم ایستاده و ساکت نمی‌نشیند.

گرزین با تأکید بر اینکه در جنگ اراده‌ها؛ پیروز نهایی آن کسی است که اراده‌اش قوی‌تر باشد، افزود: طوفان الاقصی یکی از مهم‌ترین اقدامات دفاعی بود که نقشه پلید دشمنان علیه انسانیت را نقش بر آب کرد.

وی ادامه داد: دیدیم که چگونه فرزندان اسماعیل هنیه در خیابان‌های غزه شهید شدند، سنوار در خط مقدم با اسلحه و چفیه به شهادت رسید، سید حسن نصرالله در خطرناک‌ترین نقاط ضاحیه بیروت به شهادت رسید باید حواسمان جمع باشد که در جنگ اراده‌ها مواظب باشیم که دشمن اراده ما را با تحلیل‌های اشتباه و با شبهات و شایعات به هم نریزد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان بیان کرد: ما هیچگاه جنگ‌طلب نبودیم از زمان صدر اسلام را نگاه کنید از زمان اول خلقت جبهه حق جنگ طلب نبوده و در دفاع مقدس نیز ثابت کردیم که جنگ طلب نبودیم بعد از دفاع مقدس نیز هیچگاه جنگ‌طلبی نداشتیم همیشه دشمنان با حمله و توطئه و ترور خیانت کردند و ما از حق خودمان دفاع کردیم.

گرزین گفت: یحیی سنوار در جریان عملیات طوفان الاقصی یکی از مغزهای متفکر بود که ابهت رژیم صهیونیستی را به سخره کشید.

وی بیان کرد: طوفان الاقصی یک نقشه مهم علیه جبهه استکبار بود و باعث شد که تمام منافع دشمنان به هم بریزد یکی از علت‌هایی که رژیم صهیونیستی وحشیانه آدم می‌کشند برای این است که تمام نقشه‌هایی که ریخته بودند تا دوباره به یک طریق سیاسی جدید منافع جدیدی را در کشورهای دنیا چپاول کنند طوفان الاقصی در هم پیچید.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.