1403-07-11 04:45
42
0
91595
با کادوی ایرانی‌ها به صهیونیست‌ها در شب سال نو عبری؛

رژیم صهیونیستی دچار ایست قلبی شد

شب گذشته غرش موشک‌های سپاه و ارتش در عملیات وعده صادق ۲ قلب تل‌آویو را نشانه گرفت و رژیم صهیونیستی دچار ایست قلبی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلستان، سمیرا رجبی فعال رسانه‌ای گلستان در یادداشتی نوشت: هجوم موشک‌های فتاح سپاه و ارتش از ایران به سمت مراکز راهبردی سرزمین‌های اشغالی فلسطین سبب شد نفس صهیونیست‌ها از این حمله شگفت‌آور بند آید ایران نشان داد که خورشید را در شب هم می‌توان نمایان کرد

این تنها گوشه‌ای از قدرت ایران است که برای انتقام از شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، اسماعیل هنیه «رهبر حماس»؛ سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و سید رضی موسوی، سردار نیل فروشان شلیک شد.

لحظه شلیک حمله موشکی سپاه و ارتش به مراکز مهم فلسطین اشغالی و شادی کودکان و خانواده‌های غزه و فلسطینی قابل وصف نیست مردم گرگان همزمان با مردم سراسر کشور ایران به پاس قدردانی از پرتاب دلیرانه موشک‌های سپاه به خیابان‌ها آمده و فریاد نصر من الله و فتح قریب سر دادند.

فریاد سپاهی قهرمان تشکر تشکر، ارتشی دلاور تشکر تشکر، سردار حاجی‌زاده تشکر تشکر، سردار سلامی تشکر تشکر در خیابان‌های گرگان طنین‌انداز شد.

زیبایی این واقعه زمانی شیرین‌تر شد که کودکی همراه مادرش در میدان شهرداری شروع به پخش شکلات بین مردم کرد تا شادی‌اش را اینگونه ابراز کند کمی آنطرف‌تر هم برف شادی روی مردم می‌ریختند و این واقعه را به یکدیگر تبریک می‌گفتند.

آسمان تل‌آویو دیشب نورباران بود چون در شب عیدشان کادوی ایران با موشک‌های هایپرسونیک را دریافت کردند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.