1403-02-24 09:56
172
0
89973
مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه نینوا:

روابط عمومی قلب تپنده یک جامعه است

مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه نینوا استان گلستان گفت: روابط عمومی قلب تپنده یک جامعه است و در اطلاع‌رسانی باید صداقت مورد توجه باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ حجت‌الاسلام عبدالعلی ایمانی صبح امروز در آئین گرامیداشت روز روابط‌عمومی‌ها در سپاه نینوا استان گلستان ضمن گرامیداشت دهه کرامت اظهار کرد: در انجام امور باید به اهل‌بیت(ع) تأسی کنیم.

مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: روابط‌ عمومی سپاه نینوا برای ارائه دستاوردهای این نهاد مقدس به‌ صورت شبانه‌روزی در حال تلاش هستند.

ایمانی بیان کرد: روابط‌ عمومی بحث مهمی است و در همه سازمان‌ها به دلیل اهمیتی که دارد دیده می‌شود.

وی افزود: نخستین روابط عمومی خدای متعال است که پیام‌هایی از سوی جبرائیل امین و پیامبران به ویژه محمد مصطفی (ص) به ما ابلاغ کرده است.

مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه نینوا استان گلستان خاطرنشان کرد: روابط عمومی در تلاش است که عملکرد نیروها و یا مدیران مسئول را به توده جامعه و مردم اطلاع‌رسانی کند.

ایمانی افزود: نخستین مولفه روابط عمومی صداقت است و باید بر اساس صداقت اطلاع‌رسانی صورت بگیرد، اگر به این نکته توجه نشود گزارشات و فعل و انفعالات اطلاع‌رسانی کذب باشد سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.