1402-11-01 08:05
539
0
88452
ترک فعل بخشیدنی نیست؛

خطری سوزاننده در کمین خانواده

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تاکید بر لزوم پیشگیری و مبارزه با اعتیاد گفت: کوتاهی و ترک فعل از هیچ دستگاهی پذیرفته نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، سیدعلی مهاجر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات انجام شده اظهار کرد: افتخارات و رتبه‌های برتر در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر که در کشور با راهبری درست استاندار به ‌دست آمده است، حاصل زحمات و تلاش‌های مجموعه اعضای شورای هماهنگی بوده است که جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به اینکه خطر اعتیاد و مواد مخدر خانوادهٔ همه ما را تهدید می‌کند، افزود: فارغ از وظیفه و مسئولیتی که داریم به‌عنوان عضوی از جامعه، نباید نسبت به این خطر که جامعه جوان ما را تهدید می‌کند و مطمئنا دشمن نیز در شیوع و گسترش آن نقش دارد، بی‌تفاوت باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بیان کرد: این خطر را اول برای خانواده خود ببینیم با این نگاه وظایف محوله و ماموریت‌های پیش‌گیرانه و مقابله‌ای را پی‌گیری و عملیاتی نمایید.

مهاجر گفت: وظایف شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در ماده ۱۶ در قالب تفاهم‌نامه با اداره کل شهری و روستایی استانداری مشخص و منعقد گردد تا فرمانداران بر اساس آن از آن‌ها مطالبه و پی‌گیری نمایند.

وی افزود: دهیاری‌ها در خصوص پیش‌گیری که موضوع اصلی این شورا است برنامه‌ها و تکالیف محوله را با قوت اجرایی نمایند و بخش‌داران با نظارت و تعامل در راهبری دهیاری‌ها و مثمر ثمر شدن برنامه‌ها با جدیت اقدام نمایند.

معاجر تاکید کرد: به دلیل اهمیت پیش‌گیری و مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر قطعا کوتاهی و ترک فعل از هیچ دستگاهی پذیرفته نیست و در صورت محرز شدن، توسط دستگاه قضایی پی‌گیری و برخورد خواهد شد.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.