1403-05-10 08:50
195
0
90886
امام جمعه کردکوی:

جهاد تبیین مهمترین سلاح در برابر دشمنان است

امام جمعه کردکوی گفت: امروز باید در برابر تزویر دشمن از جهاد تبیین استفاده کنیم چرا که مهمترین ابزار شیطان عملیات روانی است، دشمن می‌خواهد همواره ما مشکلات را ببینیم و دستاوردها را فراموش کنیم.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ حجت‌الاسلام سید محمد دلبری در همایش جهادگران فاطمی در غرب استان گلستان اظهار کرد: یکی از بهترین برنامه عبادی جهاد فی‌سبیل‌الله است، وقتی به آیات و روایات نگاه می‌اندازیم انواع و اقسامی برای جهاد ترسیم شده، جهاد ابتدایی، دفاعی، مالی، فرهنگی، جهاد اصغر، جهاد اکبر، جهاد کبیر و جهاد تبیین از جمله این موارد است.

امام جمعه کردکوی ادامه داد: بخشی از فعالیت‌های شما بسیجیان مربوط به جهاد تبیین است، این انقلاب بسیار بزرگ با حضور مردم و امام خمینی(ره) به پیروزی رسید و دشمنان انقلاب در مقابله با انقلاب ما از سه سلاح زور، زر و تزویر استفاده می‌کنند، به همت بسیجیان سلاح زور و زر از کار افتاد و امروز دشمنان به سلاح تزیور در برابر ما ایستادند.

دلبری بیان کردک شیطان جنگ را با تمرد از دستور الهی و سجد نکردن به حضرت آدم(ع) شروع کرد و از آنجا وارد جنگ جبهه کفر، اسلام و حق و باطل به وجود آمد.

وی متذکر شد: همان جنگی که باید برای پیروزی در آن از سلاح جهاد تبیین استفاده کنیم و برای این خاطر است که رهبر انقلاب اسلامی جهاد تبیین را واجب عینی دانستند.

امام جمعه کردکوی خاطرنشان کرد: امروز باید در برابر تزویر دشمن از جهاد تبیین استفاده کنیم چرا که مهمترین ابزار شیطان عملیات روانی است و دشمن می‌خواهد همواره ما مشکلات را ببینیم و دستاوردها را فراموش کنیم.

دلبری خاطرنشان کرد: دشمن در طول ۲۴ ساعت در حال بمباران تبلیغاتی است و دشمن نمی‌خواهد ما مستقل باشیم و لذا ما راه شهدای عزیز را ادامه می‌دهیم تا از مجاهدان فی سبیل الله محسوب شویم گوش به فرمان رهبر انقلاب اسلامی خواهیم داد تا بتوانیم مانند سردار دل‌ها و شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم و شهدای عرصه سلامت، امنیت و اقتدار به ویژه سید شهدای خدمت رئیس جمهور شهید عمل کنیم.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.