1400-09-04 21:38
766
0
77250
جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

باید مراقبت افکار کج اندیشان در خصوص روز گرگان باشیم/ مردم گرگان دشت در قیام ۵ آذر یک گام جلوتر از دشمن انقلاب بودند

حسینی گفت: اگر غفلتی نسبت به ۵ آذر گرگان صورت بگیرد در بازیابی هویت گرگان زمین بازخواهیم ماند و باید مراقبت این افکار کج اندیشان باشیم.

به گزارش گلستان ما؛ سید موسی حسینی شامگاه امروز در گفتگوی زنده از طریق شبکه سیمای استان با مردم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام ۵ آذر گرگان اظهار کرد: مقام معظم رهبری ۶ فرمان را به سازمان بسیج صادر کردند و یکی از فرامین مظعم اله این بود که یک گام جلوتر از دشمن حرکت کنیم تا بتوانیم اهداف خود را پیش ببریم.

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بابیان اینکه مردم گرگان دشت در قیام ۵ آذر یک گام جلوتر از دشمنان انقلاب بودند؛  ادامه داد: براساس منویات مقام معظم رهبری نباید به کسانی که به دنبال خدشه وارد کردند به فرهنگ کهن ایران هستند اجازه دهیم به اهداف شوم خود برسند و اگر غفلتی نسبت به ۵ آذر گرگان صورت بگیرد در بازیابی هویت گرگان زمین بازخواهیم ماند و باید مراقبت این افکار کج اندیشان باشیم.

حسینی یادآور شد: انقلاب اسلامی سه ضلع اساسی دارد، دین، ولایت و رهبری و مردم و به رهبری امام (ره) در انقلاب بین این سه ضلع ارتباط مستحکمی ایجاد شد و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی امام (ره) فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند و بسیج وظیفه حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی را برعهده گرفت و این بسیج مکتبی است و اخلاص، غیرت دینی و مردمی بودن و شهادت طلبی در بدنه بسیج موج می زند و این از ویژگی های عمومی و برجسته بسیجیان به شمار می رود.

این مقام مسئول تاکید کرد: پایگاه بسیج مولد انقلاب است و فرزندان انقلابی را تربیت می کند و به عنوان یک واحد استراتژیک و کاربردی است، بسیج دارای سازمان و ساختار و تجهیزات و امکانات است و نگاهی دیگر نیز به بسیج وجود دارد که بسیج یک تفکر و یک فرهنگ است و از این نظر بسیج مرزها را در می نوردد و در اندیشه آزادی خواهان دنیا جا پیدا می کند و لذا در بسیج ادیان و مذاهب و قومیت های مختلف حضور دارند.

حسینی متذکر شد: در استان گلستان ۷۰۰ صندوق اشتغالزا بسیج راه اندازی کرده است که این صندوق ها باید به تعاونی های اشتغالزا تبدیل شود و اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی به اقدامات عمرانی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی اشاره کرد و افزود: در حوزه فرهنگی باید بسیج بتواند هشت تا ۱۰ میلیون بسیج در تراز انقلاب تربیت کند.

این مقام مسئول ابراز داشت: در ۷۰۰ روستا ۴۱ هزار کشاورز در طرح شهید ساجدی تحت پوشش  قرار دادیم و به همت مهندسین بسیجی در استان تلاش می شود که میزان تولیدات در پنج محصول مهم در امنیت غذایی کشور افزایش یابد و همچنین در کنار این فعالیت غربالگری ۶۰ هزار دام را بسیجیان مهندسین استان انجام دادند.

حسینی با اشاره به تلاش بسیج طلاب در ایام کرونا برای غسل و دفن بیماران تاکید کرد: ۹ هزار نفر در طرح شهید سلیمانی برای غربالگری بیماران و کمک به ریشه کنی ویروس منحوس کرونا به کارگیری شدند.

وی به حمایت سپاه از کادر درمان اشاره کرد و افزود: در بخش خدمات در عرصه های مختلف قرارگاه ۱۷ ربیع در استان انجام شده است و این قرارگاه با سه هدف مقابله با احتکار و نظارت بر بازار و تنظیم بازار تلاش کرد و این قرارگاه تلاش کرد که بتواند مانع از تلاطم ها در سطح بازار شود.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.