1403-08-05 13:13
46
0
91879
رئیس مرکز اسلامی شمال کشور:

تحقق وعده‌های صادق تجلی ایران قوی است

رئیس مرکز اسلامی شمال کشور با اشاره به نقش رهبری گفت: انقلاب اسلامی رهبری هوشمند و حکیم دارد که مصداق آن به ویژه در نماز جمعه نصر نشان داده شد، تحقق وعده‌های صادق، تجلی ایران قوی است.

حجت‌الاسلام نورعلی دیلم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» ضمن محکومیت حمله متجاوزانه رژیم غاصب صهیونیستی به ایران اظهار کرد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران و مسلمانان جهان ریشه در ایمان و توکل به خداوند متعال است و بعد از آن داشتن رهبری هوشمند که الحمدالله انقلاب اسلامی ایران از بهره‌مند است.

وی با اشاره به مهم رهبری در انقلاب اسلامی تصریح کرد: از مصادیق مهم نقش ولایت فقیه در انقلاب اسلامی را در طول تاریخ دیدیم به ویژه در نماز جمعه نصر که به تدبیر شخص رهبر معظم انقلاب بود متجلی شد.

*اقتدار نیروهای مسلح بازدارندگی ایجاد کرده است

رئیس مرکز اسلامی شمال کشور با اشاره به حضور مقتدرانه امام امت در بین نمازگزاران پس از تهدیدهای پوشالی دشمن ابراز کرد: ما با خداوند متعال معامله می‌کنیم و رژیم غاصب صهیونیستی و ایادی و استکبار جهانی کاره‌ای نیستند.

دیلم، اقتدار انقلاب اسلامی را به پشتوانه قدرت نظامی دانست و گفت: اقتدار نظامی انقلاب اسلامی طی سال‌های گذشته تقویت شد و ایران اسلامی و نیروهای مسلح با دانش بومی به امکانات روز تجهیز شدند و یک بازدارندگی را ایجاد کردند.

وی ادامه داد: بعد از تجاوزاتی که رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در سوریه داشتند و بعضی از رهبران مقاومت و فرماندهان آن‌ها را به شهادت رسیدند جمهوری اسلامی ایران قدرتمندانه در دو مرحله وعده صادق خودش را به اجرا گذاشت و باعث لطمه سنگین به رژیم غاصب صهیونیستی شد.

* رمز پیروزی انقلاب اسلامی در اطاعت‌پذیری از فرامین رهبری است

رئیس مرکز اسلامی شمال کشور بیان کرد: اتفاقی که شب گذشته رژیم صهیونیستی علیه در جمهوری اسلامی ایران رقم زد، پیش‌بینی شده بود و خسارت ناچیزی ایجاد کرد، قطعاً جمهوری اسلامی ایران پاسخ قاطع و محکمی را با نگاه رهبر معظم انقلاب و مسئولان نظام خواهد داد.

دیلم ضمن محکوم کردن اقدامات تجاوزگرانه رژیم غاصب صهیونیستی، ایادی آن‌ها و در رأس آن آمریکای جنایتکار علیه انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: این اتفاق قطعاً محکوم است و هرگونه تبعات را متوجه آمریکا و همچنین رژیم صهیونیستی خواهد کرد.

وی رمز پیروزی انقلاب اسلامی را در اطاعت‌پذیری از فرامین رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: هر جایی که گوش به فرمان مقام معظم رهبری بودیم پیشرفت و پیروزی به دست آوردیم، راه عبور از مشکلات اطاعت از رهبری است.

دیلم با بیان اینکه تحقق وعده‌های صادق تجلی ایران قوی است، ابراز کرد: انقلاب اسلامی در وعده‌های صادق نشان داد با احدی شوخی ندارد و هر کسی بخواهد پایش را از گلیم خود درازتر کند و به خاک ایران تجاوز کند با پاسخ سخت و محکمی روبرو خواهد بود.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.