1402-12-27 05:52
350
0
89205
خادمان مردم تقدیر شدند؛

تجلیل از مدیران برتر شهرستان رامیان

با حضور استاندار گلستان از مدیران برتر دستگاه‌های اجرایی شهرستان رامیان تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، در جلسه شورای اداری شهرستان رامیان از مدیران برتر دستگاه‌های اجرایی تقدیر شد.

علی جوان حاذق‌خواه فرماندار شهرستان رامیان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و قدردانی از تلاش‌های همه مدیران شهرستان افزود: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی و خون پاک شهدا، و حمایت‌های استاندار جهادی استان شاهد آبادانی و پیشرفت شهرستان در حوزه‌های مختلف هستیم.

فرماندار رامیان اشاره کرد: مردم ولی‌نعمتان ما هستند و مدیران ادارات و نهادها باید تمام توان خود را در جلب رضایت مردم و حل مشکلات آن‌ها به‌ کارگیرند.

وی تصریح کرد: همه مدیران و مسئولانی که در دستگاه‌های اجرایی شهرستان مشغول به خدمت هستند از دیدگاه اینجانب برتر هستند زیرا تمام تلاش و توان خود را برای خدمت به مردم شریف شهرستان رامیان به کار گرفتند.

جوان حاذق‌خواه، همدلی و هم‌افزایی و مشارکت را عامل اصلی اجرای طرح‌ها و پروژه‌های ارزشمند در حوزه‌های مختلف در سطح شهرستان خواند و گفت: با تلاش شبانه‌روزی مدیران دستگاه‌های اجرایی، شهرداران، دهیاران و همراهی شورای‌های شهرستان، شاهد به ثمر رسیدن پروژه‌های خوبی در سطح شهرستان  هستیم.

در پایان این مراسم با توجه به شاخص‌های ارزیابی توسط بازرسان و کارشناسان فرمانداری از مدیران  نمونه شهرستان تقدیر به عمل آمد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.