1402-07-12 09:05
645
0
86749
مدیرکل کمیته امداد گلستان:

۹۸ درصد اعتبارات ودیعه مسکن جذب شد

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از جذب بیش از ۹۸ درصد اعتبارات ابلاغی ودیعه مسکن خبر داد.

به گرازش گلستان ما به نقل از کمیته امداد امام خمینی (ره)، عیسی بابایی از کسب رتبه اول این استان در سطح کشور در زمینه جذب حداکثری اعتبارات ودیعه مسکن خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری همکاران در شهرستان‌ها و همراهی خوب بانک‌های عامل در سطح استان، از زمان ابلاغ اعتبارات ودیعه مسکن، تاکنون بیش از ۹۸ درصد این اعتبارات جذب و به مددجویان مستاجر جامعه هدف پرداخت شده است.

بابایی با اشاره به حمایت از ۸۵ هزار خانوار تحت حمایت در استان افزود: با افزایش هزینه‌های اجاره مسکن طی سال‌های جاری در سطح کشور و به تبع آن در استان گلستان، با مساعدت دولت و مردمی و حمایت و همراهی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و پیگیری استاندار گلستان، اعتبارات ودیعه مسکن به منظور جبران بخشی از هزینه‌های مرتبط به استان‌ها تخصیص یافت که در این بین استان گلستان تاکنون با جذب بیش از ۹۸ درصد اعتبارات، حائز رتبه اول در کشور شده است.

مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: تا پایان هفته جاری، مابقی پرونده‌های ارسالی به بانک‌ها پرداخت و عملاً صددرصد اعتبارات ودیعه مسکن جذب می‌شود.

بابایی با اشاره به وجود  ۷ هزار خانوار مستاجر تحت حمایت کمیته امداد گلستان، افزود: تا کنون برای بیش از یکهزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه مسکن با اعتباری بالغ بر ۵۱ میلیارد تومان با همراهی بانک‌های عامل پرداخت شده است.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.