1402-07-12 18:05
1470
0
86756
با عنوان پویش «پیامبر رحمت» انجام شد؛

اهدای زمین رایگان به ۲۱۲ خانواده دارای ۳ فرزند در گلستان

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با اشاره به اقدامات خوب دولت سیزدهم گفت: به ۲۱۲ خانواده سه فرزند و بیشتر در گلستان زمین رایگان اهدا شد.

به گزارش گلستان ما، مهدی ملک عصر امروز در مراسم جشن واگذاری زمین رایگان به خانواده‌های گلستانی که با حضور مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: با اجرای طرح پویش پیامبر رحمت(ص) به ۲۱۲ خانواده دارای سه فرزند و بیشتر در استان گلستان زمین رایگان اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه دومین مرحله اهدای زمین رایگان به خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا توسط اداره کل راه و شهرسازی گلستان انجام شده است، افزود: این طرح در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انجام گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از واگذاری ۲۸ هزار و ۱۷۹ متر مربع زمین در راستای اجرای طرح خبر داد و بیان کرد: ۲۱۲ خانواده مشمول طرح در شهرهای گرگان، جلین، قرق و بندر ترکمن توسط اداره کل راه و شهرسازی گلستان از مزیت زمین رایگان بهره‌مند شدند.

به گفته ملک؛ تاکنون ۷ هزار و ۸۴۶ خانواده دارای سه فرزند و بیشتر در استان در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ثبت نام کردند.

وی ابراز امیدواری کرد متقاضیان واجد شرایط از مزایای قانون جوانی جمعیت برخوردار شوند و اهدای زمین رایگان به آنها نیز تعلق بگیرد.

ملک همچنین از ارتقاء رتبه ۱۷ پله‌ای راه و شهرسازی گلستان‌ در حوزه نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: با توجه به مشکلات تامین زمین در این استان و قرار داشتن در شمال کشور، اقدامات و هماهنگی‌های مدیران ارشد استانی سبب ارتقاء ۱۷ پله‌ای رتبه این اداره‌کل از انتهای جدول به رتبه ۱۳ شد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.