1402-11-16 17:34
305
0
88681
همایش «امید آفرینی» در گلستان؛

امیدی که فرهنگیان باید به نسل جوان تزریق کنند

امیدی که فرهنگیان باید به نسل جوان تزریق کنند در یک همایش علمی و فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، به مناسبت ایام الله دهه فجر و فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همایش «امید آفرینی» ویژه فرهنگیان شهرستان‌های غرب استان و اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس، با محوریت جهاد تبیین و ارائه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

همایش «امید آفرینی» ویژه فرهنگیان شهرستان‌های غرب استان و اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس، با محوریت جهاد تبیین و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با هدف معرفت‌افزایی و تقویت شایستگی‌های اعتقادی و اخلاقی بانوان فرهنگی، به همت امور بانوان اداره کل، سازمان بسیج فرهنگیان و انجمن اولیا و مربیان استان به مناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر در سالن همایش سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در این همایش علی خالقی معاون سیاسی سپاه نینوا استان، ضمن تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با بیان پیشرفت‌های چشمگیر و اهداف انقلاب اسلامی به تحلیل مسائل سیاسی منطقه و اقتدار ایران اسلامی پرداخت و تصریح کرد: شرکت حداکثری در انتخابات پیش رو، مایه عزت و سرافرازی کشور عزیزمان ایران است.

در ادامه سید رضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش استان، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، وظیفه فرهنگیان را بعنوان قشر فرهیخته و آگاه در نظام تعلیم و تربیت در بزرگداشت این ایام و بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای جوانان که آینده سازان میهن اسلامی است را خطیر و مهم بیان کرد و ضمن تاکید حضور باشکوه فرهنگیان در گرامیداشت این ایام افزود: سند تحول بنیادین که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار دارد، نقشه راه آموزش و پرورش در نظام تعلیم و تربیت است.

این مقام مسئول ادامه داد: اداره کل آموزش و پرورش استان برای رشد و تعالی دانش آموز شبانه روز وقت می‌گذارد؛ به این دلیل که آیندهٔ نظام دست دانش‌آموز امروز است.
شایان ذکر است، اجرای سرود، بیان دستاوردهای چهل و پنج ساله انقلاب توسط زنان، مولودی خوانی و اجرای جوایز از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.