1403-02-26 09:35
198
0
90000
یک کارشناس مسائل سیاسی:

امام خمینی (ره) حقیقت اسلام را تبیین کرد

کارشناس مسائل سیاسی در گرگان گفت: امام خمینی (ره) حقیقت اسلام را در مقابله با انحرافات لیبرال دموکراسی و کمونیستی تبیین کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما، عبادالله اختری صبح امروز با گرامیداشت دهه کرامت در جمع مردم گرگان اظهار کرد: امام خمینی (ره) اسلام را در مقابل با انحرافات لیبرال دموکراسی و کمونیستی تبیین کرد.

وی تصریح کرد: اگرچه در جهان انقلاب‌های مختلفی چون انقلاب اکتبر روسیه، انقلاب فرانسه، آمریکا، کوبا، هدایتی و کمونیستی چین رخ داده و هرکدام به نوبه خود اثر گذار بودند اما انقلاب اسلامی، انقلابی متفاوت از همه این انقلاب‌هاست.  

کارشناس مسائل سیاسی در گرگان ابراز کرد: در نسل چهارم نظریه‌پردازهای انقلاب افرادی چون تدا اسکاچپل، جان فوران و… انقلاب اسلامی ایران را انقلابی متفاوت از همه انقلاب‌ها معرفی می‌کنند.

اختری با بیان اینکه کاری که انقلاب اسلامی انجام داد ترسیم آرمان‌هاست، افزود: انقلاب اسلامی دارای ویژگی‌های خاصی بود که کلید اصلی آن از سال‌های بسیار دورتر رقم خورد، از زمانی که میرزای شیرازی با تحریم تنباکو مردم را در برابر استعمار آگاه کرد و در سال ۵۷ به رهبری امام خمینی(ره) به بار نشست.

کارشناس مسائل سیاسی در گرگان؛ اولین ویژگی انقلاب اسلامی را ایجاد یک مکتب فکری جدید به نام اسلام سیاسی در مقابل مکاتب فکری لیبرال دموکراسی و کمونیستی برشمرد.  

وی ویژگی دوم انقلاب اسلامی را عدم تعلق به یک گروه خاصی از مردم عنوان کرد و افزود: همه مردم در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند.

اختری اظهار کرد: ویژگی سوم انقلاب اسلامی این است که این انقلاب بازگشت به گذشته و محافظه کار نبوده بلکه به دنبال مدرن کردن جامعه براساس موازین اسلامی و اخلاق انسانی است.

وی گفت: از دیگر ویژگی‌های انقلاب اسلامی، داشتن رهبری با چهره کاریزما، ممتاز و منحصربه‌فردی است که مورد پسند و ستایش تعداد زیادی از انسان‌ها در سراسر جهان اسلام بود و همچنین دارای جاذبه‌ای انفرادی که اثری اجتماعی بسیاری داشت.
کارشناس مسائل سیاسی در گرگان ابراز کرد: انقلاب اسلامی با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، نه سنگینی به تمامیت خواهی استعمار و استکبار بود.

خبرنگار: سمیرا رجبی

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.