1403-07-15 11:24
66
0
91650
دانشجوی لبنانی در همایش مادران مقاومت:

الموت اسرائیل لالایی کودکان لبنانی است

دانشجوی لبنانی با لحنی از بغض و مقاومت در فراغ رهبر جبهه مقاومت گفت: لبیک یا نصرالله و الموت اسرائیل لالایی کودکان لبنانی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، زینب حنیه صبح امروز در همایش مادران مقاومت که در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) گرگان برگزار شد، اظهار کرد: دختری از لبنان و پرورش‌یافته در روستایی هستم که شاید کوچک به نظر بیاید اما خیلی قشنگ است و در توصیف آن ناتوان هستم، در لبنان یکی از قلب‌های مقاومت متولد شدم، در آن‌جا انسان‌ها از لحظه اول تا آخر ندای هیهات من‌الذله را بر زبان دارند.

وی با اشاره به اینکه در لبنان کودکان و جوانان زیادی برای مقاومت خون دادند، افزود: از هر خانواده لبنانی بپرسید حوادث جبهه مقاومت را مانند دشت کربلا «ما رأیت الا جمیلا» زیبا می‌بینند.

این دانشجوی لبنانی با تفسیر شرایط فعلی لبنان برای مردم گرگان گفت: در روستایی که ما در کوچه‌هایش بازی می‌کردیم و با آدم‌های آن‌جا می‌خندیدیم حالا نه کوچه‌ای باقی مانده است و نه آن آدم‌ها هستند.

حنیه با لحنی از بغض و مقاومت در فراغ رهبر جبهه مقاومت گفت: در روستای کوچک ما در لبنان لبیک یا نصرالله و الموت اسرائیل لالایی کودکان بود، هر شهیدی که پرپر می‌زد می‌گفتیم فدای چشمان سید نصرالله، آن سیدی که تمام زندگی خود را فدا کرده است و چشمانش معنای استراحت را بلد نبود و خواب بر چشم نداشت.  

وی ادامه داد: سید حسن نصرالله برای اینکه آبروی مردم لبنان جلوی دنیا و قبل از آن جلوی خدا حفظ شود از تمام هستی خود گذشته بود و حالا این سید عزیز ما چشمانش راحت خوابیده است و برای اولین بار به آرامش رسیده که ابدی است.

این دانشجوی لبنانی گفت: ما وقتی یک عزیز از دست می‌دادیم منتظر سخنرانی سید حسن نصرالله می‌ماندیم و حالا دیگر آن صدای امیدبخش شنیده نمی‌شود.

حنیه بیان کرد: امروز به این‌جا آمدم تا بگویم ما بزرگی را از دست دادیم اما در راه خدا هیچ‌چیزی گم نمی‌شود گرچه او از بین ما رفته است ولی وجود شهید را هنوز حس می‌کنیم، امروز آمدم تا بگویم سید حسن نصرالله آسمانی شد ولی آسمان شد غزه و لبنان؛ سید حسن نصرالله به ما قول داده بود که می‌خواهد بین ما در مسجد الاقصی نماز بخواند، نمی‌توانم بگویم نمی‌خواند اما دلم برایش تنگ شده است.

وی گفت: سید حسن نصرالله صادق‌الوعد بود و هرگز قول خود را نمی‌شکند ما به پیروزی نزدیک می‌شویم و به صهیونیست‌های غاصب می‌گوئیم که نابودی شما نزدیک است.

این دانشجوی لبنانی با اشاره به اینکه سید حسن نصرالله عزیز دو وصیت داشت، تصریح کرد: یکی اینکه غزه را تنها نگذاریم و ما از اول کفن خود را پوشیدیم و مقاومت را کنار نمی‌گذاریم، وصیت دوم او این بود که سید علی خامنه‌ای عزیز را تنها نگذاریم.

حنیه ادامه داد: بعد از سلام و ادب و احترام به رهبری که تاج سرم است، شهادت برادر عزیزشان و پدر مهربان‌مان سید حسن نصرالله را تسلیت نمی‌گویم، چراکه همه ما سید حسن نصرالله هستیم، مانند رهبر معظم انقلاب اسلامی که در خطبه به عربی و زبان قرآن خواندند حرف دلم را به عربی می‌زنم.

وی خطاب به مردم گفت: عزیزانم گریه‌های‌تان را جمع کنید برای اینکه قرار است به زودی خوشحالی خود را در مسجدالاقصی جشم بگیریم، پیروزی نزدیک و وعده الهی حق است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.