1403-07-16 13:58
32
0
91669
فرماندار گرگان:

اشتغال و مهارت‌افزایی مولفه‌های درمان اعتیاد

فرماندار گرگان گفت: اشتغال و مهارت‌افزایی حلقه مفقوده در درمان اعتیاد و دوری از این بلای خانمان‌سوز است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما؛ اسماعیل نادری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اشتغال مانع از بازگشت معتادان به بلای خانمان‌سوز اعتیاد می‌شود.

وی ایجاد اشتغال برای بهبودیافتگان را موضوع مهمی در توانمندسازی معتادان برشمرد و تصریح کرد: بعد از درمان بیماران با کمک فنی و حرفه‌ای باید به فکر اشتغال آنها باشیم تا مانع بازگشت دوباره آنها شود.

فرماندار گرگان افزود: با همت بسیج، سپاه، بهزیستی، فنی و حرفه‌ای، کمیته امداد، شهرداری و شورای شهر در راستای حل معضلات اجتماعی به خصوص در مناطق کم برخوردار فعالیت‌های ویژه و برنامه‌های مدونی داشتیم.

نادری با اشاره به طرح شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: به منظور پیشگیری از اعتیاد، طرح شهید سلیمانی در نقاط آسیب دیده شهرستان گرگان اجرا می‌شود همچنین طرح یاری گران زندگی در کوی محتشم و کوی عرفان و روستای کریم آباد و چند روستای دیگر در حال اجراست.

وی افزود: در اجرای طرح‌های پیشگیری از اعتیاد از بزرگان روستا، ریش سفیدان، دهیار، امام جماعت و اعضای شورای آن محل کمک می‌گیریم نچتا این معضل اجتماعی سریعتر مرتفع شود.

فرماندار گرگان با اشاره به اینکه چندین طرح در راستای جلوگیری از اعتیاد در سطح شهرستان گرگان برگزار می‌شود، افزود: طرح توانمندسازی زنان، طرح مشارکت اجتماعی زنان و طرح پیشگیری از طلاق و … در گرگان درحال اجراست.

نادری از تکمیل یک سوله در مرکز اعتیاد توسکستان خبر داد و گفت: در مرکز ترک اعتیاد توسکستان سه سوله در نظر گرفته شده است که یک سوله با ظرفیت ۲۰۰ نفر تکمیل شده است.

خبرنگار: سمیرا رجبی

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.