1402-11-08 13:32
281
0
88558
مدیرکل بنیاد شهید استان گلستان عنوان کرد:

آخرین وضعیت استخدامی ایثارگران در گلستان

مدیرکل بنیاد شهید استان گلستان گفت: ۵ هزار و ۳۳ نفر در سطح استان گلستان بر اساس بند تبصره ۲۰ قانون بودجه تبدیل وضعیت شدند که شامل خانواده رزمندگان، شهدا و ایثارگران می‌شوند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ محمدعلی طالع‌زاری ظهر امروز در گروه خبری فجر استان گلستان اظهار کرد: برای نخستین‌بار در دولت سیزدهم دو پروژه بسیار مهم در گلستان را تحویل جامعه ایثارگری می‌دهیم.

مدیرکل بنیاد شهید استان گلستان ادامه داد: از محل رهاورد سفر نخست رئیس‌جمهور موضوع ۲۶ میلیارد تومان و در سفر دوم رئیس‌جمهور ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای مجتمع ایثار در نظر گرفته شده است.

طالع‌زاری بیان کرد: پارک سلامت را در سطح استان گلستان در روستای قرن‌آباد پیگیری می‌کنیم که تاکنون ۱۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته و در صورت اختصاص ۲۰ میلیارد تومانی در سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: ۵ هزار و ۳۳ نفر در سطح استان گلستان براساس بند تبصره ۲۰ قانون بودجه تبدیل وضعیت شدند که شامل خانواده رزمندگان، شهدا و ایثارگران است و ۴۳۳ فرزند شهید در سطح استان گلستان در دولت سیزدهم استخدام رسمی شدند.

مدیرکل بنیاد شهید استان گلستان ابراز داشت: ۸۸۵ نفر از فرزندان شهید نیز در مرحله مصاحبه هستند که پس از آن تعیین و تکلیف می‌شوند، نزدیک سه هزار نفر بیکار در جامعه ایثارگری داریم که‌امید داریم با این اقدامات بخشی از وضعیت استخدامی آن‌ها تا اسفند ماه امسال مشخص شود.

طالع‌زاری بیان کرد: ۲۲ زندانی سیاسی قبل از انقلاب داریم و در حال تدارک دیدار استاندار گلستان با این زندانیان قبل از انقلاب هستیم.

وی گفت: تکریم از فجر آفرینان، نواختن زنگ ایثار و شهادت در نخستین روز از دهه فجر، رژه موتوری، اردوهای یک روزه خانواده شهدا، تئاتر خیابان ایثار و شهادت، برپایی میز خدمت و طرح سپاس و برگزاری یادمان شهدای آبروی محله از جمله برنامه‌هایی است که در ایام دهه فجر تدارک دیدیم.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.