1398-01-10 05:57
438
0
62216
مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان:

۲۶ هزار نفر از سیل‌زدگان در مدارس گلستان اسکان داده شدند

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: ۲۶ هزار نفر از هم استانی‌های سیل‌زده در اماکن تجهیز شده آموزش و پرورش استان گلستان اسکان داده شدند.

به گزارش گلستان ما، احسان گوهری‌راد ظهر امروز در جمع خبرنگاران با ابراز همدردی با مصیبت دیدگان سیل زده، اظهارداشت: در پی وقوع سیل سهمگین اخیر و آسیب دیدن منازل بسیاری از هم استانی‌های مصیبت دیده، آموزش و پرورش استان با تجهیز و در اختیار قرار دادن 29 مدرسه و 5 سالن ورزشی خود، تاکنون میزبان 26 هزار نفر از هم استانی‌های سیل‌زده است.

وی افزود: هم استانی‌های سیل زده در این اماکن پذیرش شده‌اند که امیدواریم توانسته باشیم قدمی برای رفاه حال و حل مشکل آنان برداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان ادامه داد: همچنین برای پشتیبانی از نیروهای خدمات‌رسان و امدادی تعداد زیادی از مدارس در اختیار این دستگاه‌ها قرار گرفته است.

گوهری‌راد گفت: بارش‌های اخیر و سیلاب به 265 مدرسه در شهرستان‌های کلاله، گنبدکاووس، مینودشت، بندرترکمن، گمیشان و آق‌قلا بین ده تا 50 درصد آسیب زده است.

وی با اعلام برپایی کلاس‌های ویژه دوازدهمی‌ها در مناطق سیل‌زده گفت : برای تأمین کتب درسی و لوازم‌التحریر دانش‌آموزان سیل‌زده با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش اقدامات لازم انجام شده است و نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.