1394-08-17 03:11
1131
1
23204
حجت الاسلام فضیلت :

کوتاهی مطالبه سند اساسنامه خانه مطبوعات از همکارانم بود / خانه مطبوعات رقیب ارشاد نیست/ با به‎به و چه‎چه عده‎ای کیسه ارشاد شل نمی‎شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خصوص اینکه چرا تا به حال این اداره کل درخواست سند اساسنامه خانه مطبوعات استان را نکرده است، گفت: خانه مطبوعات رقیب ارشاد یا نقطه مقابل آن نیست و کوتاهی مطالبه سند اساسنامه از همکارانم بود.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو، حجت‎الاسلام علی‎اصغر فضیلت عصر امروز در نشست خبری که با موضوع خانه مطبوعات استان گلستان در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برگزار شد، افزود: 80 درصد قانونی بودن اساسنامه خانه مطبوعات استان گلستان تمام شده است که باید این روند تا تکمیل شدن ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه اعتماد در مراودات اداری و اجتماعی جایگاه خاصی دارد، گفت: به لحاظ پرهیز از برخوردهای خشک اداری راه اعتماد را برای خانه مطبوعات استان در نظر گرفتیم و اگر از ابتدا مطالبه اساسنامه انجام نگرفت کوتاهی از سوی همکاران بود است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: بنا نیست هر بار که مراوده‎ای بین ارشاد و خانه مطبوعات صورت می‎گیرد ما مجموعه هیئت‎مدیره را ببینیم، مدیر خانه مطبوعات از ارکان این تشکل صنفی محسوب می‎شود بر اساس اظهارات ایشان مبنی بر اینکه مراحل قانونی ثبت اساسنامه انجام شده ما نیز اعتماد کردیم.

فضیلت با اشاره به اینکه در سومین مرحله شائبه فقدان اساسنامه خانه مطبوعات برای ارشاد ایجاد شد، بیان داشت: دوستان نباید از این مطالبه‎گری ناراحت شوند، وقتی مدیر خانه مطبوعات عنوان می‎کند پولی برای انتشار رسمی اساسنامه نداشتیم و اطلاعات ناقص به ما داده می‎شود معلوم است که خشت اول چون نهد معمار کج تا ثریا می‎رود دیوار کج.

وی گفت: برخی در فضایی ملتهب، تشنه رنگ و بوی سیاسی هستند در حالی که چنین نیست، ما بنا نداریم بر اساس به‎به و چه‎چه عده‎ای پول دستگاه را شل کنیم و رفتارهایمان را بر اساس خواسته این عده تنظیم کنیم بلکه باید مطابق وظایف کارها را انجام دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به اینکه از دوستان اصولگرا و اصلاح‎طلب به وفور مورد نوازش قرار گرفتیم، افزود: اجازه نمی‎دهم در جایگاه مدیریت فرهنگی هنری استان رفتارهای سیاسی بروز دهد.

فضیلت با بیان اینکه فرهنگ و ارشاد ظرفیت خوبی برای حمایت از خانه مطبوعات دارد، گفت: متاسفانه اعضای خانه مطبوعات به سمت ارشاد نیامدند و بخشی از این گلایه‎ها مورد تائید اعضای خانه مطبوعات نیز است.

وی در خصوص برگزاری انتخابات خانه مطبوعات گفت: زمانی که فرآیند قانونی اساسنامه خانه مطبوعات طی شود توسط اعضای این تشکل انتخابات برگزار می‎شود در غیر اینصورت خودمان ناظر بر انتخابات می‎شویم.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

خبرنگار

به نظر من پرداختن به این موضوع اون هم بیش از چند خبر در یک روز جای بسی تامل دارد!!!!!!!!!!!!خدایی موضوعی مهمتر از انتخابات خانه مطبوعات ندارید که همش روی همین قضیه مانور می دهید. خدایی آقای فضیلت حق داشت توی جلسه مصاحبه مطبوعاتی با صدای بلند اعلام کرد که " شما چقدر دنبال سوال های تکراری هستید ".

0
0
پاسخ
1394-08-17 20:23

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.