1398-01-16 12:50
463
0
62365
معاون استاندار گلستان:

کمیته استحکام بنا در مناطق سیل زده تشکیل می شود

معاون استاندار گلستان گفت: کمیته بررسی استحکام بنا در مناطق سیل‎زده استان به ویژه در شهرهای آق‎قلا و گمیشان تشکیل می شود تا قبل از ورود خانواده ها به منازل، اقدامات لازم و پیشگیرانه انجام شود.

به گزارش گلستان ما، محمد حمیدی در گفتگویی با اعلام تشکیل کمیته بررسی استحکام بنا در مناطق سیل‎زده استان به ویژه در شهرهای آق‎قلا و گمیشان اظهار داشت: سیل آخرین روزهای سال 97 منجر به آسیب‎ دیدن اکثر شهرهای گلستان ویژه آق‎قلا و گمیشان و روستاهای تابعه شد.

image 2019 4 5 14 26 19 542 7DM

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان، تصریح کرد: باتوجه به ماندگاری بیش از یک هفته ای آب حاصل از سیل در منازل مسکونی شهری و روستایی، امکان آسیب به استحکام بنای ساختمان‎ها متصور است.

فرماندار سابق کلاله گفت: براساس جلسات مدیریت بحران شهرستان‎های آق‎قلا و گمیشان که با حضور معاون وزیر کشور و سرپرست معاونت اقتصادی استانداری مصوب شد، در هر شهرستان برای روستاها کمیته ای متشکل از نظام مهندس، بنیاد مسکن و بخشداری و برای شهرها کمیته ای متشکل از شهرداری، نظام مهندسی و مسکن و شهرسازی همراه با نماینده فرمانداری تشکیل می شود تا قبل از برگشت خانواده‎ها، استحکام بنای ساختمان را بررسی و در صورت نداشتن استحکام لازم، اقدام مناسب برای جلوگیری از آسیب به خانواده‎ها صورت گیرد.

image 2019 4 5 14 26 32 382 PDO

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.