1400-02-14 19:13
751
0
74448

کلاله قرمز کرونایی شد/ برگشت محدودیت‌های کرونایی

فرماندار کلاله گفت: متاسفانه با افزایش تعداد بیماران کرونایی در سطح شهرستان و بالا رفتن آمار بستری ها در بیمارستان حضرت رسول اکرم ص کلاله، وضعیت کرونایی شهرستان؛ که نارنجی بود، "قرمز" شد.

به گزارش گلستان ما، محمد ابراهیمی تودرواری فرماندار و رئیس ستاد  پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان کلاله در گفتگو با خبرنگار ما؛ با اعلام این خبر گفت: متاسفانه با افزایش تعداد بیماران کرونایی در سطح شهرستان  و بالا رفتن آمار بستری ها در بیمارستان حضرت رسول اکرم ص کلاله،   وضعیت کرونایی شهرستان؛ که نارنجی بود، "قرمز" شد.

فرماندار کلاله گفت: با توجه به این شرایط، مجبور به اعمال محدودیت های وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان هستیم.

ابراهیمی تودرواری با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط آحاد جامعه، تصریح کرد: از مردم درخواست می کنیم تا حتی الامکان در منزل بمانند و از حضور در تجمعات و مجالس خودداری کنند و در بیرون از خانه حتما ماسک بزنند و دستورالعمل  مراودات فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

فرماندار کلاله پایان محدودیت ها را مبتنی بر تغییر و اعلام وضعیت قرمز به نارنجی توسط ستاد ملی کرونا دانست و تاکید کرد: با متخلفین در عدم رعایت محدودیت ها، بدون اغماض اعمال قانون انجام می گیرد؛ چرا که سلامت مردم برای ما بر هر کاری اولویت دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.