1402-11-04 10:53
693
0
88498
رئیس تبلیغات اسلامی کردکوی:

کتاب «روحانی مبارزه» در ایام دهه فجر رونمایی می‌شود

رئیس تبلیغات اسلامی کردکوی گفت: کتاب «روحانی مبارزه» در ایام دهه فجر رونمایی می‌شود، این کتاب در مورد زندگی شهید روحانی‌فرد بر اساس اسناد ساواک است.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ حجت‌الاسلام فاطمی‌منش صبح امروز در کارگروه خبری فجر گلستان با اشاره به ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: ۶۴ مسجد در سطح شهرستان کردکوی داریم که در همه این مساجد برنامه‌های متنوعی در خصوص ایام دهه فجر و جشن‌های انقلاب برگزار می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی کردکوی ادامه داد: برنامه ویژه ۱۰ شب در ۱۰ مسجد نیز در نظر گرفته شده است و در ۱۲۰ مدرسه نیز جشن انقلاب برگزار خواهیم کرد که یکی از برنامه‌های ما کافه گفتگو است که از ظرفیت مبلغین اعزامی از قم در این راستا استفاده خواهیم کرد و همچنین رادیو انقلاب نیز از دیگر موضوعاتی است که پیگیری خواهیم کرد.

فاطمی‌منش گفت: بیش از ۶۰ هیئت مذهبی نیز در این ایام برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: کتاب «روحانی مبارزه» در ایام دهه فجر رونمایی می‌شود، این کتاب در مورد زندگی شهید روحانی‌فرد بر اساس اسناد ساواک است و به دست شهید بهشتی ملبس شدند و از هم‌رزمان رهبر انقلاب بودند و کلمه روحانی مبارز و خستگی‌ناپذیر را رهبر انقلاب برای این روحانی بیان کردند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.