1402-03-28 09:15
471
0
85399
با تداوم حرکت جهادی؛

پوشش اینترنت به 99 درصد روستاهای گلستان رسید

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان گفت: 903 روستا از 929 روستای بالای 20 خانوار با تلفن ثابت، تلفن‌همراه و یا هر دو به اینترنت متصل هستند.

به گزارش گلستان ما، سیدحامد قدس‌علوی با اشاره به حرکت جهادی برای تکمیل پوشش اینترنت استان گلستان از بسیج تمامی حوزه‌های مخابراتی، ارتباطی و فنی برای تکمیل دسترسی مردم استان به اینترنت خبر داد.

وی افزود: گام نهایی برای تکمیل پوشش ارتباطی روستاهای فاقد ارتباط بالای 20 خانوار برداشته شده و با برنامه‌ریزی انجام شده امید می‌رود به زودی شاهد تکمیل پوشش ارتباطی کل استان باشیم.

به گفته مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان؛ در حال حاضر 903 روستا از 929 روستای استان بالای بیست خانوار استان از طریق تلفن ثابت، تلفن همراه و یا هر دو به اینترنت دسترسی دارند.

قدس‌علوی گفت: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 20 روستا از اینترنت پرسرعت روستایی بهره‌مند شدند و این روند تا تکمیل پوشش کل استان ادامه دارد.

وی اظهار کرد: روستاهای باقی مانده به طور عمده در مناطق صعب‌العبور و کمتر توسعه یافته است که دارای حجم قابل توجهی از کار است و اتصال آن با مصائبی همراه است که با بسیج نیروها و تجهیزات امید می‌رود تا پایان سال شاهد تکمیل پوشش باشیم.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.