1402-08-25 20:56
381
0
87471
مدیر شبکه بهداشت و درمان کلاله:

پرستاران الگوی ایثار و فداکاری هستند

مدیر شبکه بهداشت و درمان کلاله گفت: پرستاران، با عشق و علاقه‌ای که به کار خود دارند، لحظات سختی را برای بیماران تحمل می‌کنند. آنها در شرایط دشوار، از جان و دل برای بیماران مایه می‌گذارند و آنها الگوی ایثار و فداکاری هستند.

به گزارش «گلستان ما» به مناسبت روز پرستار با ابراهیم فدایی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله گفتگوی تفصیلی داشتیم که بخشی از آن در ذیل آمده است.

گلستان ما: جناب فدایی، با سلام و عرض خسته نباشید. به مناسبت روز پرستار، لطفاً در خصوص اهمیت این روز و نقش پرستاران در جامعه توضیح دهید.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله: با سلام و احترام. روز پرستار، یادآور فداکاری و ایثار زنان و مردانی است که در عرصه درمان، جان خود را وقف خدمت به بیماران کرده‌اند. پرستاران، نقش مهمی در حفظ سلامت جامعه ایفا می‌کنند. آنها با تلاش شبانه‌روزی خود، از بیماران در برابر بیماری‌ها محافظت می‌کنند و به بهبودی آنها کمک می‌کنند. پرستاران، با عشق و علاقه‌ای که به کار خود دارند، لحظات سختی را برای بیماران تحمل می‌کنند. آنها در شرایط دشوار، از جان و دل برای بیماران مایه می‌گذارند.

در روز پرستار، بر خود لازم می‌دانم که از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه پرستاران عزیز تقدیر و تشکر کنم. آنها، الگوی ایثار و فداکاری برای همه ما هستند.

 

گلستان ما: لطفاً در خصوص تلاش‌های پرستاران در ایام کرونا توضیح دهید.

فدایی: با سلام و احترام. پرستاران، نقش مهمی در مدیریت بحران کرونا ایفا کردند. آنها، با تلاش شبانه‌روزی خود، از بیماران مبتلا به کرونا مراقبت کردند و به بهبودی آنها کمک کردند.

پرستاران، در شرایط سخت و دشوار کرونا، از جان و دل برای بیماران مایه گذاشتند. آنها، با وجود خطر ابتلا به بیماری کرونا، از ارائه خدمات درمانی به بیماران خودداری نکردند.

در ایام کرونا، پرستاران عزیز، ایثار و فداکاری خود را به همه نشان دادند. آنها، الگوی ایثار و فداکاری برای همه ما هستند.

 

گلستان ما: جناب آقای فدایی، چه برنامه‌هایی برای گرامیداشت روز پرستار در شهرستان کلاله دارید؟

فدایی: در روز پرستار، برنامه‌های مختلفی در شهرستان کلاله برگزار خواهد شد. از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری مراسم تجلیل از پرستاران نمونه، بازدید از بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی، و برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی اشاره کرد.

همچنین، برنامه‌های فرهنگی و آموزشی نیز برای پرستاران عزیز در نظر گرفته شده است. این برنامه‌ها با هدف ارتقای سطح دانش و مهارت پرستاران برگزار خواهد شد.

 

گلستان ما: جناب آقای فدایی، وضعیت پرستاری در شهرستان کلاله چگونه است؟

فدایی: وضعیت پرستاری در شهرستان کلاله، به نسبت سایر شهرستان‌های استان گلستان، مناسب است و در شهرستان کلاله، پرستاران در بخش‌های مختلف درمانی مشغول به کار هستند. البته، با توجه به جمعیت شهرستان کلاله، کمبود برخی از تخصص‌های پرستاری در این شهرستان وجود دارد.

 

گلستان ما: در پایان، اگر نکته‌ای باقی مانده است، بفرمایید.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله: در پایان، بار دیگر از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه پرستاران عزیز تقدیر و تشکر می‌کنم. آنها، سرمایه‌های ارزشمندی برای نظام سلامت هستند.

امیدوارم که با حمایت‌های مسئولان، شاهد بهبود شرایط کاری پرستاران و افزایش رضایتمندی آنها از شغل خود باشیم.

انتهای خبر/

 

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.