1401-10-25 14:40
3027
0
82944
با حضور معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه برگزار شد؛

همایش بزرگ شبانان و گله‌داران عشایر استان گلستان+ تصاویر

همایش بزرگ‌شبانان و گله‌داران عشایر گلستان با حضور سردار حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهادسازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه شد.

به گزارش گلستان ما؛ همایش بزرگ شبانان و گله داران عشایر استان گلستان با حضور سردار حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه، سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا،مسئولین استانی و شهرستانی و عشایر استان در سالن همایش های باشگاه فرهنگیان گنبدکاووس، برگزار شد.
سردار ملک شاهکوهی در این همایش گفت: در قالب قرارگاه ۱۷ ربیع جلساتی را در جهت حل مشکلات عشایر عزیز برگزار شد و در حال حاضر،در  استان بیش از ۲۱۰۰۰ عشایر وجود دارد که از استان های گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی هستند.
وی افزود: در این جلسات تمام مشکلات عشایر از جمله آب، سوخت، بیماری‌های دام و خرید گوشت دام و غیره بررسی و یک حرکت جهادی برای حل این مشکلات شکل گرفت.

فرمانده سپاه نینوا تاکید کرد: مرزبانان واقعی میهن اسلامی ما، همین عشایر عزیز هستند و وظیفه همه ما رسیدگی به مشکلات این قشر زحمت کش است.

سردار حزنی، معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه نیز گفت: عشایر هم پاسدار دین و انقلاب و هم مرزبان میهن اسلامی ما هستند.

وی افزود: عشایر در ۲۹ استان پراکنده هستند که سهم قم و قزوین کمترین میزان از تعداد عشایر ، است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه، گفت: یکی از اهداف این همایش آشنایی عشایر با مسئولین شهرستانی و استانی جهت رفع مشکلاتشان است.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف این همایش تامین امنیت پایدار برای عشایر، ارائه آموزش های نوین، ایجاد تحرک و نشاط و نمایش شکوه و کارآمدی نظام است.

سردار حزنی تاکید کرد: همه مسئولین اگر وظایف خود را در قبال عشایر انجام دهند؛ خیلی از امورات پیش خواهد رفت.
وی در پایان گفت: پایین بودن سطح بهداشت، نبود روحانی مبلغ و حل و فصل مسائل دینی و پایین بودن سطح درآمد از جمله مشکلات عشایر کشور است.

​​​​​​
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.