1402-09-11 14:07
2905
2
87711
سکوت مسئولان فرهنگی در قبال النگدره؛

مسئولان فرهنگی اقتصاددان شدند؛ ولی بی‌حجاب‌ها محجبه نشدند

ولنگاری پدیده غالب النگدره گرگان شده و مسئولان فرهنگی گلستان که برخی از آنها بر کرسی مدیریت‌های اقتصادی تکیه زدند حرف‌های دیروز خود را فراموش کردند.

 به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، در پستوهای شهر هوای سرد بر رخت برهنگی نشسته و ما ثمره آن استحاله‌های فرهنگی را می‌بینیم و هر بار می‌گوییم حجاب باز عده‌ای می‌گویند که اینجا شهر دارالمؤمنین است! و عده‌ای قلیل هنجارشکنی کردند؛ اما سؤال اینجا است که کی می‌خواهیم با این فضایی که می‌تواند آینده یک جوان را در مسیر آسیب‌های اجتماعی به نابودی بکشاند برخورد کنیم.

دروغ‌هایمان هم دیگر نمی‌تواند چهره‌های زرد فرهنگی النگدره را سرخ نگهدارد، آخر تا کی بنا است بی‌تفاوت از آن چیزی که هنجارشکنی و پرچم تبلیغ ضداسلامی یعنی بی‌حجابی می‌دانستیم عبور کنیم.

گرچه می‌دانم که این آفتی که به بهار انقلاب افتاده با کار خوب فرهنگی قابل‌ درمان است و با بگیر و ببند فرجامی نخواهد داشت؛ اما چرا متولیان امر فرهنگ این اتفاقات شهر حتی برای آنها در حد تلنگری نیست، نمی‌خواهید بروید و تقابل کنید چرا با نوجوان و جوانی که می‌خواهد زیبایی خود را به رخ بکشد و نمی‌داند این زیبایی چهره کریه از جامعه ایران و استان گلستان نشان می‌دهد گفتگو کنند، آخر هیچ تمدنی بدون گفتگو حاصل نمی‌شود، کی می‌خواهیم حرف‌های تلخ این نوجوانان و جوانان را بشنویم و حس مسئولیت خود را در قبال جامعه ارتقا دهیم و بیندیشیم که برای عبور از این بحران چه باید کرد؟

سؤال اینجا است که وقتی به سمت فرهنگ و تمدن غرب جوانان جامعه ما پیش می‌روند چرا ما جای آن دکترین و متخصصان امر فرهنگی را خالی می‎بینیم درحالی‌که حتی برخی از آنها امروز متولیان امر شدند و به فکر رونق بخشی اقتصاد استان افتادند درحالی‌که حرف‌های گذشته خود را که «راه اقتصاد از فرهنگ می‌گذرد» فراموش کردند.

به نظر می‌رسد که برای عفاف و حجاب دکترین جامعه ما نسخه‌ای برای تجویز ندارند و در این برگ‌ریزان پاییز کسی به بهار فرهنگی این روزهای شهر گرگان و النگدره فکر نمی‌کند.

این بی‌تفاوتی به جایی رسیده که در النگدره شاهد برگزاری پارتی‌ها و رقص مختلط هستیم و این ویدئوها در فضای مجازی وایرال می‌شود، مسئولان امر برای دیدن این فضاها حتی نیازی نیست به خود زحمت بدهند و به النگدره بروند فقط کافیت است سرچ کوتاهی در شبکه‌های اجتماعی کنند، سؤال را باید از مردم پرسید که آیا چهره‌ای که معرف شهر گرگان در فضای مجازی است رضایت دارند و باعث‌وبانی این هنجارشکنی‌ها را چه کسی می‌دانند؟

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.