1402-11-04 11:58
266
0
88502
واعظ هیئت شهدای رسانه گلستان:

مردم‌داری از مکتب علی (ع) بیاموزیم

واعظ هیئت شهدای رسانه گلستان گفت: بسیاری از مشکلات مردم در کنار آن‌ها بودن حل می‌شود و باید مردم‌داری را از مکتب علی (ع) بیاموزیم.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ حجت‌الاسلام سیدحبیب‌الله حسینی صبح امروز در برنامه هفتگی هیئت شهدای رسانه استان گلستان اظهار کرد: فعالان رسانه‌ای استان میثم تمار‌های عرصه رسانه هستند و هر جایی حضور دارند برای حل مشکلات مردم و انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند.

واعظ هیئت شهدای رسانه گلستان با بیان اینکه کسانی می‌توانند این بیرق را به دوش بکشند که اهل بصیرت و صبر باشند، ادامه داد: در میان یاران‌ امیرالمینین(ع) کمیل را شاهد هستیم و وقتی فرماندار یکی از شهر‌ها شد در زمام مدیریتش مردم دچار مشکل شدند و‌ امیرالمؤمنین (ع) نامه‌ای نوشت که تعبیرش این بود که شما به درد فرمانداری نمی‌خورید و از آن سمت عزلش کرد.

حسینی بیان کرد: انسانی امروز به درد انقلاب اسلامی می‌خورد در کنار تعهد، تخصص داشته باشد، دشمن تلاش می‌کند یاد و نام شهدا کمرنگ شود و ما باید در این زمینه تلاش می‌کنیم.

وی افزود: جیسیون رضائیان در کنار دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام فعالیت داشت و زمانی که دستگیر شد در اظهارات خود به اطلاعات سپاه گفته بود که به مدیران آنقدر نزدیک شدم که برای آن‌ها تصمیم‌سازی می‌کردم و برای آن‌ها این ذهنیت را به وجود آورده بودم که شهدا قهرمان این کشور نیستند و لذا در آن زمان برای نام شهدا از معابر شهر در حال حذف شدن بود.

واعظ هیئت شهدای رسانه گلستان خاطرنشان کرد: حاج ابراهیم همت در جنگ و شناسایی هواسش به نیرو‌هایش است، حاضر نبود با نیرو‌های زیردستش تفاوتی قائل شود.

حسینی بیان کرد: وقتی عمار در صفین به شهادت می‌رسد‌امیرالمؤمنین (ع) برای وی بلند بلند گریه کرد و باید بیندیشیم عمار چه ویژگی‌هایی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد ما برای‌امید و مشارکت مردم مؤثر است و این انقلاب به آسانی به‌دست نیامده و باید در این زمینه تبیین کنیم.

واعظ هیئت شهدای رسانه گلستان ابراز داشت: اگر لحظه‌ای در مسئولیت دچار تردید شدیم باید یاد افرادی مثل فخری‌زاده‌ها و تهرانی مقدم بیفتیم و برخی از اقدامات ما در عملکرد مردم نقش مؤثری دارد.

حسینی متذکر شد: شهید باکری شهردار ارومیه بود و سیل آمد و به شهر خسارت زیادی‌زده بود و در نخستین لحظات صبح به محله پایین دست رفت و گفت باید از این نقطه خدمت‌رسانی را آغاز شود، مستضعفین وارثان انقلاب اسلامی هستند و باید به آن‌ها توجه کنیم.

وی افزود: شیعه بودن در مرام و مکتب‌امیرالمؤمنین (ع) است، بسیاری از مشکلات مردم در کنار آن‌ها بودن حل می‌شود و باید مردم‌داری از مکتب علی (ع) بیاموزیم.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.