1400-10-11 09:16
1012
0
77859
رئیس تبلیغات اسلامی استان گلستان:

محبوبیت سردار سلیمانی در سه رکن معنویت، عقلانیت و حماسه است

حجت الاسلام گرزین گفت: سه رکن معنویت، عقلانیت و حماسه باعث محبوبیت سردار سلیمانی شد.

حجت الاسلام عباس گرزین در گفتگو با گلستان ما گفت: انقلاب اسلامی مثل اسلام مبتنی بر سه رکن اساسی معنویت، عقلانیت و حماسه بود و با این سه رکن اسلام پیش می رود و انقلاب اسلامی نیز با این سه رکن به پیروزی رسید و موانع خود را از پیش رو بر می دارد.

گرزین بابیان اینکه حاج قاسم سلیمانی نیز بر پایه این سه رکن محبوب دلها شده است، افزود: دقت در حق الناس و رعایت حقوق مردم و حتی حیوانات و دقت در حقوق خانواده نشانه معنویت و عقلانیت سردار سلیمانی بوده است.

وی افزود: دفاع منطقی از کشور و رهبری و حقوق مردم عزیز ما نشانه عقلانیت او بوده و مبارزه با استکبار و جریان انحرافی و جریان های منافقانه در داخل و خارج کشور نشان از روح عقلانیت این شهید بزرگوار بوده است.

این مقام مسئول بیان کرد: نترسیدن از دشمن و اینکه خدای متعال قالب بر همه چیز است و با خدا باشیم از هیچ چیزی هراسی نداریم در میدان ثابت کرد ولذا مرد میدان شد و حضور میدانی موفق حاج قاسم سلیمانی بود که عظمت و کرامت ، آینده و اقتصاد ما را حفظ کرد.

گرزین بیان کرد: اگر سردار سلیمانی نبود شاید کشور ما نیز دچار کشت و کشتارها و مشکلات امنیتی مثل دیگر کشورهای همسایه بود و مردم عزیز ما نیز با تاسی از سردار دلها و سه رکن اساسی که باعث محبوبیت این سردار بزرگ اسلام شد آرمان های انقلاب اسلامی را پیش می برند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.