1401-08-19 12:10
2157
1
82230

ماجرای پارک جهان نما از زبان نائب رئیس شورای شهر گرگان

نائب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص آخرین وضعیت پارک جهان نما گفت: یک بار این ملک در دوره های گذشته توسط شهرداری خریداری شده اما پس از آن افراد مدعی برای آن پیدا شد و لذا شورا برای خرید این اراضی با نظر اکثریت رای منفی داد.

سید میثم حسینی در گفتگو با گلستان ما گفت: در زمان شهردار سابق موضوع پارک جهان نما مطرح شد و 9 عضو شورای شهر رای منفی برای خریداری این ملک ارائه کردند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: این ملک مدعی داشته و وکیل تام الاختیار آن مدارکی را ارائه کرده است و بیان می شد ملک آن به صورت مشاع با شهرداری بوده و دادگستری حکم ارائه کرده که اراضی را به فرد استرداد کنیم.

حسینی بیان کرد: هفته گذشته پیرامون این موضوع جلسه ای برگزار و بناشد سهم شهرداری مشخص شود و از طرفی 400 تا 500 متر براساس مواد قانونی به سهم شهرداری از این اراضی اضافه گردید و بخشی از آن نیز به فرد مدعی تحویل داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: این ملک مشاع بوده و مدعی حکم قطعی دادگاه گرفته تا بخشی از پارک را به ملکیت خود درآورد و شهرداری نیز تصمیم دارد همچنان قسمتی که در اختیار دارد به صورت پارک باقی بماند.

این مقام مسئول ابراز داشت: یک بار این ملک در دوره های گذشته توسط شهرداری خریداری شده اما پس از آن یک نفر مدعی مالکیت پیدا شد و کنار این مالک نیز افرادی دیگر مدعی بخشی از اراضی بودند و در نهایت شورا برای خرید این اراضی با نظر اکثریت رای منفی داد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.