1400-10-08 21:57
878
0
77807
غرس نهال به نام سردار جبهه مقاومت انجام شد؛

قاضی‌زاده هاشمی: حل مشکلات ایثارگری در دستورکار دولت مردمی

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به نام سردار جبهه مقاومت در گلزار شهدای علی‌آبادکتول نهال غرس کرد.

به گزارش گلستان ما، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز با ورود به استان گلستان به مقام شهیدان روستای علی آبادکتول ادای احترام کرد و افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی جبهه مقاومت است و راه و مکتب این شهید تا برچیده شدن استکبار تداوم خواهد داشت.

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه سردار سلیمانی تا آخرین لحظه عمرش مجاهد فی سبیل الله بود، گفت: اگر مکتب این شهید در ابعاد مختلف زندگی مورد استفاده قرار بگیرد بسیاری از گروه‌ها و مشکلات باز خواهد شد.

 وی ضمن ارج نهادن به جایگاه جامعه ایثارگری بر لزوم رفع مشکلات این قشر تاکید کرد و توضیح داد: حل مشکلات ایثارگران در دستورکار دولت مردمی است.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از پیش بینی اعتبار ۴۸ هزار میلیارد ریالی در بودجه  ۱۴۰۱ خبر داد و از نمایندگان مجلس خواست تا نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اهتمام بیشتری داشته باشند.


قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه رفع دغدغه های جامعه ایثارگری از اولویت‌های بنیاد است، بیان کرد: گرچه حل این مسائل زمانبر است اما تلاش ها برای تسهیل اقدامات تسریع می‌شود.

معاون رئیس جمهور در سفر به استان گلستان با تعدادی از خانواده معظم شهدای علی آباد کتول دیدار کرد و پس از آن در یادواره شهدای خراسانی‌های گلستان حضور یافت.

از مهمترین برنامه های قاضی زاده هاشمی در دومین سفرش به استتان گلستان می توان به بازدید از مرکز توانبخشی بنیاد شهید، شرکت در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، دیدار با نماینده ولی فقیه در گلستان، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران نام برد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.