1402-10-19 07:55
876
0
88293
شهردار گرگان:

شهرداری گرگان مبنایی برای جریمه مزاحمت‌های ساخت‌وساز ندارد

شهردار گرگان گفت: پرداخت جریمه از سوی سازنده برای چشم‌پوشی از تخلف اشغال پیاده‌رو صحیح نیست و شهرداری مبنایی برای اخذ جریمه ندارد.

 به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ محمدرضا سیدالنگی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری گرگان در راستای وظایف قانونی سعی بر ایمن‌سازی و نظارت بر ساخت‌وساز در سطح شهر دارد.

شهردار گرگان ادامه داد: مهندسان ناظر بر پروژه‌ها نظارت دارند و گزارش تخلفات را به‌موقع شهرداری اعلام می‌کنند و مورد دیگر مأموریت خدمات شهری شهرداری گرگان و مسئولان نواحی شهرداری گرگان انجام می‌دهند و در هر منطقه بر پروژه‌های ساختمانی نظارت می‌شود.

سیدالنگی ابراز داشت: اگر کوتاهی و تخلفی مشاهده شود تذکر به‌صورت کتبی داده می‌شود و اگر اقدامات لازم انجام نشود از طریق دستور مقام قضایی موضوع پیگیری خواهد شد.

 وی بیان کرد: بخشی از پیاده‌روها برای انجمن کارهای ساختمانی به تصرف شهرداری گرگان در می‌آید و شهرداری از بابت اشغال پیاده‌رو و سد معبر جریمه‌ای دریافت نمی‌کند این موارد جزو حق‌وحقوق مردم است و شهرداری گرگان تاکنون ریالی دریافت نکرده و اجازه دریافت جریمه هم ندارد؛ لذا تنها با متخلفان برخورد می‌شود.

این مقام مسئول بیان کرد: وظیفه شهرداری تأمین مسیر امن برای عبور افراد و ساکنان از خیابان‌ها و معابر است و برای اینکه شهروندی در مجاور ملک ساختمانی در دست‌ساخت دچار آسیب نشوند اقدامات لازم انجام خواهد شد.

سیدالنگی یادآور شد: پرداخت جریمه از سوی سازنده برای چشم‌پوشی از تخلف اشغال پیاده‌رو صحیح نیست و شهرداری مبنایی برای اخذ جریمه ندارد.

 انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.