1401-09-22 13:17
1286
0
82610
شهردار گرگان:

شهربازی مدرن گرگان در بهار ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد/ جزئیات برگزاری جشنواره پاییز هزار رنگ گرگان

شهردار گرگان گفت: شهربازی مدرن گرگان یکی از شهربازی هایی است که در شمال کشور نمونه خواهد بود و در عید سال ۱۴۰۳ به بهر برداری می‌رسد.

به گزارش گلستان ما؛ سیدالنگی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:  پاییز هزار رنگ گرگان در کشور مشهور است و امسال برنامه‌هایی تدوین کردیم که بتوانیم این پاییز را به مردم معرفی کنیم.

شهردار گرگان ادامه داد:  امروز یک صدمین روز انتصاب در شهرداری گرگان بود و نشستی را با اصحاب رسانه داشتیم تا بتوانیم روابط خود را با اصحاب رسانه نزدیک تر کنیم و گزارش اقدامات خود را ارائه کنیم.

سیدالنگی بیان کرد: جشنواره پاییز هزار رنگ مثل سال گذشته به صورت جشنواره مردمی برگزار نمی‌شود و به صورت عکس و آلمان ها و طرح هایی برای فعلان فضای مجازی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: تا پایان آذر ماه این جشنواره  برگزار می شود و اطلاع رسانی از طریق محلات رقم خورده است و ۱۰ خانه فرهنگ و  دو سرای محله با برگزاری نمایشگاه ها و مسابقات به پاییز هزار رنگ توجه شده و به نفرات اول تا سوم جوایزی  به رسم یادبود اعطا می‌شود.

این مقام مسئول بیان کرد: در موضوعات مختلف اقدامات شروع کردیم و مهمترین برنامه ما شفافیت در شهرداری است و تلاش کردیم کلیه عملکرد شهرداری هوشمند  در بیاوریم و بتوانیم ان را برون سپاری کنیم.

النگی تاکید کرد: کلیه امورات ما در شهرداری اتوماسیون انجام می شود و امید داریم امور اداری به روزی باشد تا شهروندان نیازی به مراجعه به شهرداری نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات دیگری در شهرداری انجام شده رسیدگی به امور ایثارگر و جانباز است و ۲۵۱ نفر نیروی بلاتکلیف داشتیم و با استفاده از دستور العمل بالادستی نسبت به تبدیل وضعیت و تعیین و تکلیف آن اقدام کردیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: در حوزه حمل و نقل نسبت به خرید ۶۱ دستگاه اتوبوس جدیو با وزارت کشور با یارانه ۷۵ درصدی در دستور کار قرار گرفته که هر اتوبوس هشت میلیارد تومان قیمت دارد و شهرداری ۱.۵ میلیارد تومان آن پرداخت می‌شود.

النگی افزود: با اجرای این طرج ۵۰ درصد ناوگان نوسازی می شود و ۱۲ دستگاه نیز بازسازی می شود.

وی ابراز داشت: همانطور که آگاهی دارید پارک جنگلی النگدره و ناهارخوران در اختیار منابع طبیعی قرار دارد  و قرارداد شهرداری به پایان رسیده بود و مشکلات حقوقی وجود داشت و با پیگیری که انجام شده قرارداد نهایی شده و به تصویب شورای شهر رسیده و منتظر تایید کمیته تطبیق هستیم.

شهردار گرگان بیان کرد: بازگشایی النگدره و روز و شب شدن النگدره نهایی نشده است و منتظر مصوبات هستیم.

سبد النگی گفت: شهربازی مدرن گرگان یکی از شهربازی هایی است که در شمال کشور نمونه خواهد بود و شهرداری گرگان برای شهروندان در دستور کار قرار دارد و با قرارگاه خاتم در این زمینه انعقاد قردارد داشتیم و در عید سال ۱۴۰۳ به بهر برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.