1400-10-26 16:11
425
0
78147
استاندار گلستان تاکید کرد؛

شناسایی راهکارهای تقویت مردمی مراسم دهه فجر

زنگانه گفت: شناسایی راهکارهای تقویت مردمی مراسم دهه فجر ، تشکیل ستادهای مردمی، ابتکارات در مراسمات مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

به گزارش گلستان ما؛ علی محمد زنگانه در ستاد عالی دهه فجر انقلاب اسلامی استان گلستان اظهار کرد: با لیالی فجر انقلاب اسلامی  اتفاق بزرگ و شکوهمندی رقم خورد و خداوند الگوی کوچکی از انقلاب موعود را به نمایش گذاشته است.

استاندار گلستان ادامه داد:  در بهمن ۵۷ مردن پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستادند و یک اتفاق بزرگ رخ داد که از آن تعبیر به انقلاب نور شد.

زنگانه یادآور شد: محیط زندگی بشر با انواع و اقسام فساد استکبار درگیر کرده است و باید منتظر باشیم وعده الهی به زودی زود محقق شود و پرچم انقلاب اسلامی با دست مقام معظم رهبری به دست با کفایت و عدالت گستر حضرت مهدی (عج) قرار گیرد.

وی گفت: درخواست ما این است ستادها در سراسر استان به رعایت دستورالعمل اجرایی ستاد استان توجه داشته باشند و کمیته های بیست و چهارگانه نسبت با پیگیری امور اجرایی برنامه دهه فجر به عنوان بازوان اجرایی اهتمام ویژه و کافی داشته باشند.
این مقام مسئول بیان کرد: در برنامه های دهه فجر از جمله حضور نمادین امام (ره) و زنگ انقلاب و راهپیمایی ۲۲ بهمن دستگاه های اجرایی همکاری و حضور پرشور داشته باشند.

زنگانه افزود: ۵ تا ۱۱ بهمن ما نشست های رسانه ای در دبیرخانه ستاد برگزار می شود که نیاز است که حضور پررنگی مسئولان کمیته ها داشته باشند.

وی به پوشش مناسب برنامه ها توسط رسانه ها اشاره کرد و گفت: شناسایی راهکارهای تقویت مردمی مراسم، تشکیل ستادهای مردمی، ابتکارات در مراسمات مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.