1400-05-04 13:00
871
0
75513
رییس بیمارستان کلاله؛

سیستم سرمایشی بیمارستان کلاله نیازمند تقویت است/ بیماران حق دارند

دکتر بابک عرب گفت: ضعیف بودن ولتاژ برق، افزایش دما غیر قابل پیش بینی و افزایش بیماران کرونایی به ۸۰ نفر و شلوغی بیمارستان علاوه بر ضعیف بودن سیستم سرمایشی بیمارستان، باعث افزایش دما در بیمارستان شده است.

به گزارش گلستان ما؛ براساس گزارش مردمی و انتشار وجود خلل در سیستم سرمایشی بیمارستان کلاله، پیگیر موضوع از سوی رئیس بیمارستان کلاله شدیم.

بابک عرب در این راستا گفت: منکر ضعیف بودن سیستم سرمایشی بیمارستان نیستیم و حق با بیماران است و در این راستا و تقویت این سیستم از سوی بیمارستان و نماینده شرق گلستان پیگیری هایی انجام شده است که نیازمند ادامه پیگیری ها است.

وی افزود: ضعیف بودن ولتاژ برق، افزایش دما غیر قابل پیش بینی و افزایش بیماران کرونایی به ۸۰ نفر و شلوغی بیمارستان علاوه بر ضعیف بودن سیستم سرمایشی بیمارستان، باعث افزایش دما در بیمارستان شده است.

رضا آریان پور نماینده شرق گلستان هم در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در راستای تجهیز بیمارستان کلاله پیگیری های زیادی شده است و برخی از آنها به نتیجه ختم شد که در راستای اطلاع مردم، اطلاع رسانی نیز شد.
در طی هفته گذشته نیز هر روز از طریق روسای بیمارستانهای مراوه تپه، کلاله، مینودشت و رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان پیگیر آخرین وضعیت بیماران و مشکلات این بیمارستانها بودم . 

وی افزود: پیگیری های خود را تا زمانی که  به نتیجه نرسند، رسانه ای نمی کنیم و مسلما برای تقویت سیستم سرمایشی بیمارستان کلاله نیز پیگیری شده است و با حصول نتیجه پیگیری ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.