1400-09-02 12:31
1173
0
77183

«سیدمحمدحسینی» مدیرکل بیمه سلامت گلستان شد/ تمدید دو دهه سکانداری یک مدیرکل

سیدمحمد حسینی مدیرکل سابق بیمه سلامت استان گلستان رسما سکان این بخش را پس از دو دهه مدیرکلی به عهده گرفت و امروز با حضور مسئولان استانی و کشوری معارفه شد.

به گزارش گلستان ما، آئین تکریم و معارفه مدیرکل جدید بیمه سلامت استان گلستان امروز برگزار شد و سیدمحمد حسینی که دو دهه سابقه مدیرکلی بیمه سلامت استان گلستان را بر عهده داشت دوباره در این مسئولیت سکاندار شد و مدیریت دو ساله مهرداد کمانگری امروز به خط پایان رسید.

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت در آئین معارفه مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت کشور زیرپوشش این بیمه قرار دارند، گفت: 42 میلیون نفر از خدمات بیمه سلامت استفاده می‌کنند و بیش از 40 هزار موسسه در کشور با بیمه سلامت قرارداد دارند.

حسین رنجبران با اشاره به اینکه پرداختی موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت به روز شده است این اتفاق را گامی ارزشمند عنوان کرد و افزود: مطالبات مراکز دولتی دانشگاهی تا شهریورماه پرداخت شده است.

 وی از پرداخت مطالبات موسسات غیردولتی تا مهرماه خبر داد و ابراز کرد: مطالبات مربوط به نسخ الکترونیک، نظام ارجاع و پزشک خانواده ماهانه پرداخت می‌شود، هدف ما تکمیل پرونده بیمه الکترونیک سلامت افراد است تا داده‌های اطلاعاتی سریع و با سهولت بهتری انجام شود. 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.