1400-10-12 08:43
431
0
77879
در دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز برگزار شد

دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی/ دشمن از تشیع پیکر شهید سلیمانی ترسید

ملک شاهکوهی گفت: دشمن از تشییع باشکوه شهید سلیمانی ترسید و از نام او هنوز هم می ترسند چراکه شهید سلیمانی در جهان تکثیر شد.

به گزارش گلستان ما؛ مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی با حضور سردار ملک شاهکوهی ؛ فرمانده سپاه نینوا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز برگزار شد.

در این مراسم سردار علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: مهمترین چیزی که ما را در جنگ پیروز کرد ایمان بود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: یک روز آمریکایی ها به عراق تعهد داده بودند که ما در کشور شما پایگاه می‌زنیم و امنیت شما را تأمین می‌کنیم اما زمانی که داعش به کشور عراق حمله کرد هیچ کمکی به عراق نکردند چون خود به وجود آورنده داعش بودند و کمک تسلیحاتی به آنها می کردند.

 ملک شاهکوهی خاطرنشان کرد: دشمن از تشییع باشکوه شهید سلیمانی ترسید و از نام او هنوز هم می ترسند چراکه شهید سلیمانی در جهان تکثیر شد و کسی جلوی این را نمی تواند بگیرد. 

وی افزود: اگر می خواهیم راه شهید سلیمانی را ادامه دهیم باید در هر مسئولیتی که هستیم با اخلاص کار کنیم ، به این مردم خدمت کنیم و به مادیات دنیوی بی اعتنا باشیم

 گفتنی است در پایان این مراسم نیز از پدران شهید مهدی سالیکنده و  شهیدسجادپور جباری تجلیل به عمل آمد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.